گروه تئاتر هنرآنلاین: نمایش «تب» نوشته والاس شان با ترجمه بهرنگ رجبی به کارگردانی رویا ‌کاکاخانی از ۲۴ تیر ساعت ۲۰:۳۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است و نادر ‌فلاح در آن ایفای نقش می‌کند.

کاکاخانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره جذابیت‌های انتخاب نمایشنامه «تب» برای اجرا گفت: این نمایشنامه را والاس شان نوشته که چند نمایشنامه‌ بیشتر ندارد اما همین تعداد در نوع خود بحث‌برانگیز و جنجالی بوده است. نمایشنامه «تب» تاکنون در آمریکا اجازه اجرا نداشته و نخستین بار در اروپا و انگلستان روی صحنه رفته است.

او افزود: «تب» حرف همیشگی انسان است. انسان‌ها همواره درباره موضوعی که در این اثر مطرح شده فکر می‌کنند و در اصل این نمایشنامه به مسئله فقر می‌پردازد. بهرنگ رجبی ترجمه روانی از این اثر داشته است. نمایشنامه روال جاری در دنیا را که باعث تجمع ثروت در بعضی نقاط و فقر در دیگر نقاط شده زیر سوال می‌برد و معتقد است این روال باید تغییر کند. در حالی که این روال عوض نمی‌شود و ادامه می‌یابد.

این کارگردان درباره سبک و فضای اجرایی «تب» گفت: نمایشنامه تلفیقی از فضاهای رئال و اکسپرسیونیستی و برخاسته از تب‌آلودگی و هذیان شخصیت است. او درگیر تبی است که بر اثر درگیری شخصیت با خودش به وجود آمده و این تب‌آلودگی و هذیان‌گویی به ما اجازه می‌دهد بتوانیم در میان فضاهای رئالیستی شاهد فضای ذهنی باشیم. طراحی صحنه نیز به فضای اکسپرسیونیستی آن کمک بسیاری کرده است.

دیگر عوامل نمایش «تب» عبارتند از: طراح صحنه و لباس: سینا ‌ییلاق‌‌بیگی، موسیقی: علیرضا شفقی‌نژاد، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح پوستر و بروشور: مصطفی ‌قاهری و فریده ‌براتی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مرتضی ‌برزگرزادگان، دستیار کارگردان: ماهور ماجدی، مدیر صحنه: کیان ‌قدرشناس، منشی صحنه: فاطمه ‌علی‌شوشتری، دستیار موسیقی: مومن متین، ساخت تیزر و عکاس: مصطفی ‌قاهری، دستیار طراح صحنه: محمد‌حسن ‌درباغی‌‌فرد، سرپرست ساخت دکور: سیدمصطفی طباطبایی‌نسب، دستیاران دکور: اسماعیل عباس‌زاده، مهدی ‌عابدی و هادی عابدی، امور تبلیغات و هماهنگی: محمدعلی شاهرخی.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت نمایش «تب» را از سایت تیوال تهیه کنند.