به گزارش هنرآنلاین، کارگاه آموزشی آنلاین و حضوری با عنوان «طبیعت خلاق در کارِنمایش» با علی نصیریان برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها روزهای پنجم تا هفتم مرداد برگزار خواهد شد و نصیریان درباره همان چیزی که در وجود ماست و باید کشف شود، با علاقه‌مندان گفت‌وگو می‌کند.

نصیریان سال ۱۳۳۵ جایزهٔ نخستین مسابقهٔ نمایشنامه‌نویسی را برای نمایش «بلبل سرگشته» دریافت کرد و فیلم «گاو» ساخته داریوش مهرجویی نخستین فعالیت بازیگری او در سینما بود. سربداران، سرایدار، آقای هالو، پستچی، جاده‌های سرد، کفش‌های میرزا نوروز، شیر سنگی، ناخدا خورشید، بوی پیراهن یوسف، هزاردستان، شهرزاد و میوه ممنوعه بخشی از آثار قابل توجه و ماندگار وی به شمار می آیند.

همچنین وی سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. نصیریان سال ۱۳۸۰ به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایرانی در رشتهٔ بازیگری تئاتر و سینما معرفی شد.

وی سال ۱۳۸۶ به پاس چند دهه فعالیت موثر در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر، نشان معتبر «عبدالحسین نوشین» را از انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر دریافت کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی یونیتک (یونتیک باشگاه آموزش‌های الکترونیکی کمیسیون ملی یونسکو) به آدرس www.webinar.unitech-ac.com مراجعه کنند.