به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «آلنده نازنین » به کارگردانی محمد برهمنی به دلیل استقبال تماشاگران روز جمعه هفتم مرداد در دو نوبت ساعت‌های 16:30 و 19:30 پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این اثر نمایشی روز پنجشنبه ششم مرداد ماه استثنائا به جای ساعت 19:30 در ساعت 16:30 پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود. این در حالی است که پیش فروش بلیت روزهای پنجم، ششم ، هفتم مرداد ماه آغاز شده و مرحله پیش فروش بلیت روزهای نهم ، دهم و یازدهم نمایش نیز از ساعت 12 روز دوشنبه سوم مرداد ماه امکان پذیر خواهد بود.

نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمد صادق گلچین  عارفی و کارگردانی محمد برهمنی یکی از آثار نمایشی پرمخاطب مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه هفدهم تیرماه در تالار چهارسو به صحنه رفته است.  

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با مدت زمان 110 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان روی صحنه رفته، اسماعیل گرجی، آزاده صمدی،علیرضا ثانی فر،علی محمودی،سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است:  کارگردانِ تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است؛ آن هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به فرد و با رعایتِ هفت قانونی که خود آن‌ها را نوشته و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.

هم اکنون نمایش «شکوفه های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات  ساعت 20 در تالار اصلی، نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی ساعت 20:30 در تالار قشقایی، نمایش «یه روز دیگه» به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی ساعت 19:30 در تالار سایه  و نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی ساعت 20 در کارگاه نمایش میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.