به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، در «الکترا» که بر اساس روایت «اوریپید» و «اشیل» به نگارش درآمده، (به ترتیب حروف الفبا) نازنین‌زهرا برومند، آزیتا رحیمی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی و یاسمن مومنی به عنوان بازیگر حضور دارند.

محمدعلی کنجدی دستیار کارگردان و عکاس تمرین و اجرا، پارمیس امینی طراح لباس، میثم خانکی طراح نور، رامین امینی عکس پوستر، امیرعباس مختاری تایپوگرافی و طراح پوستر، پریسا گردشی گریم و زهرا حسن‌زاده دوخت لباس دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

امینی درباره «الکترا» چنین نوشته است: آگاممنون شاه یونان دخترش ایفی‌ژنی را قربانی می‌کند و کلیتمنسترا که مادر  است، دلشکسته اما پر از غضب از شوهرش انتقام می‌گیرد و آگاممنون را به قتل می‌رساند. سلسلهٔ خشم و فقدانِ شفقت ادامه می‌یابد و الهه انتقام این‌بار چاقو را کف دستانِ الکترا می‌گذارد تا به انتقامِ قتل آگاممنون پدرش، مادرِ خود را بکشد.

نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی روزهای هفتم تا بیست و سوم مرداد ساعت 19 به مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.