به گزارش هنرآنلاین، اولین مجمع عمومی عادی سالانه کانون مجریان رسانه‌های دیداری برگزار و طی را‌ی‌گیری، اعضای شورای مرکزی و بازرس کانون معرفی شدند. 

در ابتدای این مجمع، سونیا پوریامین مدیر مسئول و رئیس شورای مرکزی کانون پس از اعلام رسمیت جلسه از اعضا درخواست کرد برای عضویت در هیات رییسه مجمع عمومی نامزد شوند که درنهایت مجید قناد، شعله قهرمانی و ندا سپانلو به عنوان هیات رییسه با رای اکثریت قریب به اتفاق حاضران معرفی شدند‌ و سپس اداره مجمع عمومی به هیات رییسه منتخب سپرده شد.

همچنین سونیا پوریامین گزارش‌ فعالیت‌های شورای مرکزی را درباره نحوه شکل‌گیری و اداره امور از ابتدای تاسیس این کانون تا به امروز، جلسات مختلفی که برگزار شده است و آورده‌هایی که برای اعضا داشتند و دفاع از حقوق صنفی آن‌ها را به اعضای مجمع عمومی ارایه کرد. 

در ادامه محمدجواد سلوکی خزانه‌دار گزارشی از منابع مالی که صرفا از طریق حق عضویت اعضا به دست آمده بود و مخارج آن ارائه کرد. 

پس از آن گزارش مکتوب مهدی حسین‌زاده بازرس کانون به دلیل مشغله کاری در جلسه حضور نداشت، تحویل هیات رییسه مجمع شد و آن‌ها این‌ گزارش را قرائت کردند. در این گزارش تمام اقدامات شورای مرکزی مورد تایید بازرس قرار گرفته بود.

کانون مجریان رسانه‌های دیداری در حال حاضر ۶۴ عضو دارد و در نهایت انتخابات شورای مرکزی و بازرس کانون با  تعداد ۶۰ رای‌دهنده آغاز شد که ۳۱ نفر آن‌ها در جلسه حاضر و ۲۹ نفر به صورت وکالتی رای خود را ثبت کردند. رای‌گیری این مجمع از طریق سامانه رای‌شمار و به صورت کاملا الکترونیکی انجام گرفت. 

در نهایت محمدجواد سلوکی، نیما کرمی، المیرا شریفی‌مقدم، زهره‌سادات هاشمی و سونیا پوریامین به‌عنوان اعضای اصلی و راحله امینیان و حسین رفیعی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی به مدت ۲ سال انتخاب شدند. همچنین مهدی خسروی به‌عنوان بازرس اصلی و سارا روستاپور به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای یک سال انتخاب شدند.

در پایان مجمع عمومی عادی سالانه کانون مجریان رسانه‌های دیداری، افراد حاضر در جلسه درباره برنامه‌های آینده کانون گفتگو کردند.