به گزارش هنرآنلاین، مهدی حجوانی، سولماز خواجه‌وند، عباس جهانگیریان، مرجان فولادوند، افسون امینی، سیدعلی کاشفی‌خوانساری و محمدرضا مرزوقی به‌ عنوان اعضای اصلی و معصومه انصاریان، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی به‌‌ عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره‌‌‌ برای دو سال انتخاب شدند.

با رای اکثریت شرکت‌کنندگان در  مجمع عمومی، جعفر توزنده‌جانی، حمیدرضا شاه‌آبادی و مناف یحیی‌پور به مدت یک سال بازرس اصلی و پروین پناهی و شیدا رنجبر بازرس علی‌البدل انجمن شدند.

در بیست‌وپنجمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که بعدازظهر پنج‌شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ به‌ طور حضوری و مجازی برگزار شد، شرکت‌کنندگان ضمن بررسی گزارش فعالیت یک‌ ساله‌ انجمن، تراز مالی سال ۱۴۰۰ را تصویب کردند.

سپس سولماز خواجه‌وند، خزانه‌دار انجمن ضمن ارائه‌ی گزارشی از وضعیت و مشکلات مالی انجمن، بودجه‌ پیشنهادی هیات مدیره‌‌‌ برای سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد و حاضران به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداخت و پیشنهادهایی برای کاهش مشکلات مالی انجمن ارائه کردند و در نهایت بودجه‌ پیشنهادی به تصویب رسید.

جمعی از اعضای حاضر به منظور کمک به کاهش مشکلات مالی انجمن، پیشنهاد افزایش مبلغ حق عضویت را ارائه دادند که مبلغ حق عضویت سالانه‌ انجمن ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

محمود برآبادی نایب رئیس هیات مدیره‌ انجمن، با کمک مجید راستی (نایب رئیس)، محمد قصاع و لیلا دارابی (ناظران مجمع عمومی) و فرزانه رحمانی (منشی مجمع عمومی)، بیست‌وپنجمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان را از ساعت ۱۶ تا ۲۰/۳۰ اداره کردند.