به گزارش هنرآنلاین، شیرین ورچه نویسنده‌ مستقلی که از سال ۱۳۸۶ داستان‌نویسی را به‌طور جدی شروع و در نشریه‌های ادبی داستان‌هایش را منتشر کرد. تعدادی تک داستانش مورد توجه جوایز ادبی قرار گرفت. سال ۹۸ اولین مجموعه‌‌داستانش در انتشارات تا به چاپ رسید که همین کتاب، منتخب نیمه‌نهایی جایزه داستان مازندران شد. ورچه دبیری بخش داستان فصلنامه‌ نقطه‌بند را به‌عهده دارد.

کتاب «لطفا اینجا پارک نفرمایید» آخرین اثر تالیفی‌اش است که توسط انتشارات پیام‌چارسو منتشر شده. این کتاب توسط پخش گسترش و چشمه در کتابفروشی‌ها در دسترس خواهد بود و همچنین می‌توانید از سایت ایران‌کتاب و یا به‌طور مستقیم با تخفیف  از صفحه‌ انتشارات پیام‌چارسو کتاب را تهیه کنید.

قسمتی از کتاب: «با خنده‌ همیشه‌گی‌اش وقت گیر افتادن در سه‌کنج دیوار و با همان روش زیرپوستی «تو هم درست می‌گی، اما من بی‌تقصیرم»، سرو‌ته قضیه را هم ‌آورد و به بهانه‌ اینکه عجله دارد، راهش را کشید و رفت. اولین پتک بازسازی بعدی که زده شد، روی تابلو چسباندم: همسایه‌های عزیز، انصاف نیست خودتان را راحت کنید و بقیه را ناراحت! لطفا به‌منظور ریشه‌کن کردن حشرات موذی از کل ساختمان، هم‌کاری بفرمایید کل ساختمان را سم‌پاشی کنیم. با تشکر».