به گزارش هنرآنلاین، نمایشنامه‌نویس جوان آمریکایی برای نمایشنامه‌ «گلوریا» در سال ۲۰۱۶ جزو نامزدهای نهایی جایزه‌ پولیتزر بود. او همچنین برای نمایشنامه‌های دیگرش جوایز متعدد برده است. «گلوریا» نخستین بار در آف برادوی، سالن وینیارد در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی ایوان کابنت به صحنه رفت. 

این کتاب در پخش گسترش و چشمه در کتابفروشی‌ها در دسترس خواهد بود و همچنین شما می‌توانید از سایت ایران‌کتاب یا با تخفیف از صفحه‌ انتشارات پیام‌ چارسو کتاب را تهیه کنید.

بخشی از متن نمایشنامه: 

«حالا همه‌‌جا پره از این بچه‌پولدارها، خیلی راحت می‌آن اینجا با یه توصیه نامه از استادهای باکلاس ادبیاتشون... فقط برای اینکه رزومه‌شون رو گنده کنن... بعد هم ما اینجا گیر افتادیم، انگار که مسئول اردوی تابستونیشونیم... باید علاوه بر کارهای خودمون برای اونها هم الکی کار جور کنیم، به‌معنای واقعی کلمه، برای اینکه خیلی حق‌به‌جانب‌تر از اینن که کار دیگه‌ای انجام بدن و می‌دونن که تهش هم وقتی کالجشون تموم شد، شغل های بهتر از شغل های ما بهشون می‌دن، یا در نهایت برای خودشون توی بخش رسانه‌ی اینترنت یه اپ فضایی دیجیتال مسخره درست می‌کنن که یه کار احمقانه‌ی مسخره انجام میده، بعد هم می‌فروشنش به فیس‌بوک و یه‌میلیارد دلار پول درمی‌آرن.»