به گزارش هنرآنلاین به نقل از ورابط عمومی پردیس تئاتر تهران، «اعترافاتی برای زنان» عنوان نمایشی است که در تیر و مرداد در پردیس تئاتر تهران اجرا می شود. این نمایش به نویسندگی محمد امیریاراحمدی و کارگردانی بهناز متولی باشی نایینی و با بازیگری علی سلیمان زاده، حمید اسپره، بهناز متولی باشی نایینی، بهناز شریفی،سپیده دشتی، فاطمه نائب، ماهور قدیری و ماهتن شکیبازاده در سالن استادمحمد روی صحنه می رود.

این نمایش به زندگی روزنامه نگاری می‌پردازد که به طور ناگهانی فرصت درج یک مقاله در ستون روزنامه را به دست میاورد که برای وی یک فرصت طلایی است اما درگیر درخواست های مادرش می شود.

«سیبی که نصف نشد» عنوان نمایشی است که از روز عید غدیر به مدت ١٢ شب در پردیس تئاتر تهران اجرا می شود. این نمایش بازتولید نمایشی با همین نام است که در جشنواره منطقه ای معلولین آفتاب اجرا و برنده جوایز متعددی از قبیل مقام اول کارگردانی، دکور، طراحی لباس و نویسندگی شده است.

این نمایش کاری از کانون لحظه های ماندگار به کارگردانی مرضیه آقاسی و نویسندگی مجتبی مهدی است که با بازیگری مرضیه آقاسی، عاطفه حق شناس، فائزه خوبرو، رها مطهری، یسنا سورانی، هلیا طاهری و مریم مهرافروز اجرا می شود. داستان این نمایش به روایت زندگی ۲ همسایه و روابط نزدیک آنها می پردازد که بر سر یک درخت سیب دچار مشکلاتی می شوند.