به گزارش هنرآنلاین، جمعه ۳۱ تیر در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران، ۱۵ اثر نقاشیخط از آثار بهمن رزاقی (حسین) به معرض نمایش در خواهد آمد.

رزاقی در کارنامه هنری خود پروژه‌های مهم و تأثیر‌گذاری از جمله کتابت بزرگترین قرآن روی چرم به خط ریحان در ابعاد هر ورق ۱۷۰ در ۱۱۰ سانتیمتر به سفارش مسجد جمکران، کتابت قرآن به خط ثلث در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و کتابت بزرگترین دعای سلامتی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روی چرم را دارد.

این هنرمند خوشنویس در نمایشگاه‌های متعددی همچون نمایشگاه اسماء جلاله در شیکاگو آمریکا، نمایشگاه موزه هنر‌های معاصر در قطر، نمایشگاه سازمان تبلیغات اسلامی مشهد، نمایشگاه حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، نمایشگاه در مؤسسه فرهنگی اکو، نمایشگاه «کتاب الله و عترتی» و همچنین برگزاری نمایشگاه در کشور‌های فرانسه، ایتالیا، ترکیه، لبنان، قطر، امارات و بحرین نیز حضور مستمر داشته است. آثاری از این هنرمند در موزه ملک تهران، موزه عباس‌شناسی اردبیل و موزه حرم حضرت عباس(ع) در کربلا نگهداری می‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. این نمایشگاه تا ۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.