به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال از آغاز برگزاری تاکنون مورد استقبال علاقه‌مندان هنر قرار گرفته و در مدت ۲۵ روز بیش از ۱۳ هزار نفر از نمایشگاه در موزه دیدن کردند.

همچنین گروه‌هایی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی - هنری و سیاسی ضمن بازدید از این نمایشگاه، با عبادرضا اسلامی، رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران دیدار و گفتگو کردند.

کاری کاهیلوئوتو سفیر فنلاند در تهران و خرم دستگیرخان وزیر انرژی پاکستان در رأس هیأت‌هایی ضمن دیدار با عبادرضا اسلامی از نمایشگاه مینیمالیسم (کمینه گرایی) و کانسپچوال آرت (هنر مفهومی) دیدن کردند.

همچنین هنرمندانی از جمله عباس مشهدی‌زاده، احمد وکیلی، رضا بانگیز، سهراب هادی، محمدرضا فیروزه‌ای، جمال عرب‌زاده، محمدرضا شریف‌زاده، پریسا شاد قزوینی، هلنا شین دشت گل، ‌امیر راد، محمدعلی خبری، بهرنگ صمدزادگان و... در جریان بازدید از نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت با رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران دیدار و گفتگو کردند.

هنرمندان در دیدار با رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران با تأکید بر حفظ و تقویت اعتبار موزه هنر‌های معاصر تهران به ضرورت گفتگوی هنر‌ها و تعامل هنرمندان، سایت حرفه‌ای و فعال موزه، خرید و به روز‌رسانی آثار گنجینه موزه و توجه به اقتصاد هنر اشاره کردند.

نمایشگاه مینیمالیسم (کمینه‌گرایی) و کانسپچوال آرت (هنر مفهومی) با ارائه ۱۳۱ اثر از ۳۴ هنرمند به کیوریتوری بهرنگ صمدزادگان تا ۲۷ شهریور ادامه دارد.