به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با گذشت یک قرن از ظهور صهیونیسم، جنایات این جریان دیگر محدود به کشتار و قتل عام ملت ها یا اشغال فلسطین نیست؛ صهیونیست‌ها حالا عرصه‌های فرهنگ، اقتصاد و رسانه را نیز به ابزاری برای پیشبرد سیاست‌های خود بدل کرده‌اند.

کتاب «آینده روی دور تند» به قلم ماتیاس چانگ به سلطه صهیونیست‌ها بر ارکان سیاستگذاری و تصمیم‌سازی ایالات متحده و تحلیل سیاست‌های توسعه‌طلبانه و جنگ‌طلبانه آنها در جهان پرداخته است. چانگ حقوقدان و سیاستمدار مالزیایی – چینی، دستار سیاسی ماهاتیر محمد بوده است.

نویسنده هدف خود از نگارش کتاب را اینگونه بیان می‌کند: «هدف از نگارش کتاب آن است که چرایی سقوط پرشتاب و خشونت گریزناپذیر امپراتوری صهیونیستیِ انگلیسی – امریکایی و تبعات مخرب آن را توضیح دهد. اگر بتوانیم شرایط آینده را پیش‌بینی و ترسیم کنیم، خواهیم توانست مقدمات ضروری را فراهم کنیم و تدابیر پیش‌گیرانه‌ای برای کاستن از وحشت ناشی از چنان فروپاشی‌ای اتتخاذ کنیم.»

نویسنده ضمن تحلیل سیاست‌های توسعه‌طلبانه و جنگ‌طلبانه امپراتوری صهیونیستیِ انگلیسی – آمریکایی معتقد است این امپراتوری در حال فروپاشی است. او بر این باور است «صدای نفس‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود» و «صهیونیسم در حال مرگ است.»

آنچه بر غنای کتاب افزوده این است که اکثر مدارک و شواهد عرضه شده در کتاب به نقل از نخبگان و امپراتوری صهیونیستی در اروپاست. کتاب فوق از جمله آثار مهمی است که تاکنون سه بار در آمریکا و یک بار در مالزی چاپ شده است. نکته جالب این که پس از انتشار این اثر در سال ۲۰۰۶ میلادی، پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط این کتاب به طرز عجیبی درست از آب درآمده است.

کتاب «آینده روی دور تند (فروپاشی امپراتوری صهیونیستی انگلیسی - آمریکایی)» نوشته ماتیاس چانگ با ترجمه محمد عرب‌زاده و وحیدرضا مختارزاده در ۴۶۸ صفحه در مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.

علاقمندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، نبش مجتمع ناشران یا از صفحه منشورات سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی www.irdc.ir تهیه کنند.