به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی نقاشی «هومِهر» با مجموعه آثاری از شیلا خوش‌اقبال و فرشته زیبایی، ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۲۰ تیر با حضور پدیدآورندگان آثار در موزه گنجینه بابل افتتاح شد.

شیلا خوش‌اقبال بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته هنر‌های تجسمی گرایش نقاشی دانشگاه نیما شهر محمودآباد است که از ۱۰ سالگی در رشته نقاشی به فعالیت مشغول و تاکنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی فراوانی شرکت داشته است.

فرشته زیبایی کارشناس و مدرس حوزه هنر‌های تجسمی و دانش‌آموخته رشته هنر‌های تجسمی گرایش نقاشی دانشگاه نیما شهر محمودآباد است و سابقه شرکت در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعدد را در کارنامه دارد. بخش عمده فعالیت او در سبک دکوراتیو دسته‌بندی می‌شود.

خوش اقبال در یادداشت کوتاهی به مناسبت برپایی «هومر» چنین نوشته است: «در دانشگاه آموختم افکارم را به راحتی و بدون در نظر گرفتن باید‌ها و نباید‌ها روی بوم بکشم، پس سبک سوررئالیسم را انتخاب کردم و تا امروز، همچنان مشتاقانه سوژه‌هایم را با پیام‌های خاص خودشان روی کاغذ یا بوم می‌آورم. فکر می‌کنم هدف از خلقت من یادآوری دنیای واقعی و رنگی به انسان‌ها بوده است تا شاید روزی، جایی، یک نفر نقاشی‌هایم را با دل ببیند و پیامم را به گوش مردم خاکستری جهان امروز برساند. گاهی فکر می‌کنم کاش می‌توانستم این کاغذ‌ها و بوم‌ها را به پای کفتران ببندم تا آن‌ها را به مقصدی نامعلوم ببرند. شاید دلیل جوانه زدن تفکری بشوم و همین برای من کافی است.»

علاقمندان به هنر‌های تجسمی می‌توانند تا چهارشنبه ۲۲ تیر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ با حضور در موزه گنجینه بابل آثار این دو هنرمند جوان را تماشا کنند.