گروه مد و لباس هنرآنلاین: بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف و کفش، ماشین‌آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ملزومات چرم، کیف و کفش 22 تا 25 تیرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز برپا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 به این نمایشگاه مراجعه کنند و در جریان جدیدترین دستاوردها و فعالیت‌های صنایع نامبرده قرار گیرند.

بهره‌برداری از فرصت به وجود آمده در راستای معرفی جدیدترین محصولات و فناوری‌های نوین در صنعت چرم و تولید کیف و کفش ازجمله اهداف این رویداد است. معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها و کارگاه‌های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی از اهداف نمایشگاه است.

همچنین ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت چرم کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه صنعت چرم و حوزه طراحی و تولید کیف و کفش، فراهم آوردن زمینه‌های لازم به منظور سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار مهم‌ترین اهداف برپایی این دو نمایشگاه است.

در این دو نمایشگاه، انواع محصولات و تولیدات چرمی و ماشین‌های دوخت و دیگر صنایع و تجهیزات جانبی تولید کیف و کفش به نمایش گذاشته می‌شود.

پوستر این رویداد را در ادامه ببینید:

نمایشگاه-تبریز-1401