به گزارش هنرآنلاین، نمایش «نیم‌وجبی» نوشته رکسانه عبقری و کار علیرضا دهقانی، کاری از گروه تئاتر خنیا تیر ماه سال جاری در فرهنگسرای فردوس روی صحنه است. بازیگران این نمایش ماندانا عبقری، زهرا سماواتی، مارال عبدالحسین‌پور، هادی شبانی و یاسر محمدی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «نیم وجبی» آمده است: گلابتون نیم وجبی دختری ریزه و میزه و باهوش است که همه آبادی او را دوست دارند و نیم وجبی صدایش می‌زنند. روزی عمو جارچی خبر می‌آورد که دیوی به آبادی آمده. گلابتون نیم وجبی با یک کرنا، یک قناری و یک تخم مرغ به قلعه دیو می‌رود تا با او زورآزمایی کند. در حالیکه خاتون و عمو جارچی شاد و شنگول هم پنهانی او را همراهی می‌کنند. گلابتون نیم وجبی با استفاده از عقل و هوش دیو را فراری می‌دهد و همه شاد و خرم جشن می‌گیرند و به آبادی برمی‌گردند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح لباس: رکسانه عبقری، طراح عروسک: منیر مولوی‌زاده، مژده زکریاپور و ماندانا عبقری، مشاور تبلیغات: سجاد آقابابایی و بهاره صاحبی و عکاس: کوثر موسوی.

این نمایش با رویکرد به نمایش‌های ایرانی مناسب کودکان 4 سال به بالا وخانواده است و همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 18:30 در آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوس روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کرده یا برای هماهنگی با شماره ٠٩٣٣٣٤٧٢٧٠٠ تماس حاصل  کنند.