به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر در حالی اعلام شد که با پایان یافتن نمایش «اسب های انباری» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده در تالار چهارسو، نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی از روز جمعه هفدهم تیرماه در این تالار پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این اثر نمایشی که ساعت 19:30 با مدت زمان 110 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان روی صحنه خواهد رفت، اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علیرضا ثانی‌فر، علی محمودی، سهیل سهیلی‌سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان به عنوان بازیگر حضور دارند. در خلاصه داستان نمایش آمده است:  کارگردانِ تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است؛ آن هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به فرد و با رعایتِ هفت قانونی که خود آن‌ها را نوشته و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.

در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر هم نمایش «پروین» که داستان آن به بخشی از زندگی مرحوم پروین اعتصامی از شاعران برگزیده ادبیات معاصر کشورمان می پردازد، به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و بازی نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران رنچ بر، مجید رحمتی،سید جواد یحیوی، جواد مولانیا،مریم ندایی، آتنا تندرو،سهیل ملکی، فربد غفاری، اکرم محمدی و هوشنگ قوانلو ساعت 19 به مدت زمان 140 دقیقه و قیمت بلیت 100 هزار تومان به اجرای خود ادامه می دهد.

نمایش «بی چرا زندگان» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی هم که از روز دوم خرداد در تالار قشقایی روی صحنه رفته تا روز هفدهم تیرماه در تالار قشقایی میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود. یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی،توماج دانش بهزادی، آیه کیانپور،حمیدرضا محمدی ، سمیه برجی بازیگران این اثر نمایشی هستند که داستان آن درباره روزنامه‌نگار حوادث نویسی است که تلاش می کند برای سوژه‌های گزارشش کاری کند اما در انجام این کار موفق نیست، او بر اثر یک حادثه از طبقه پنجم سقوط کرده و بعد از آن افتادن حافظه خود را از دست داده، اما دچار بیماری آفازی یا صدا آزاری می‌شود.

نمایش «یه روز دیگه» به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی و بازی الهه پورجمشید و نادیا فرجی هم که اجرای آن از روز دوم تیرماه سال جاری از کارگاه نمایش به تالار سایه انتقال یافته است، همچنان به اجرای خود در این تالار ادامه خواهد داد. «یه روز دیگه» که هر روز ساعت 19:30 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه می رود، با نگاهی آزاد به « مرگ در می‌زند» وودی آلن نگاشته شده و نگاهی کمدی فانتزی به مرگ دارد.