به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تالار هنر، علی فروتن و حمید گلی روز پنجشنبه 9 تیر زنگ افتتاح نمایش «غول نخودفرنگی» را به صدا درآوردند.

نمایش «غول نخودفرنگی» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین اقتباسی از اثر جاناتان گراهام است که در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز در بخش مهمان اجرا شده است.  

در خلاصۀ نمایش آمده است: «سامی به دلیل مشکلاتی که در خانه با پدر و مادر و خواهر کوچکش دارد آرزو می‌کند غولی داشته باشد که انتظارات او را برآورده کند. غول نخودفرنگی ظاهر می‌شود و حضور او در خانه، اتفاقات زیادی را به دنبال دارد.»

نمایش کودک و نوجوان «غول نخودفرنگی» به تهیه کنندگی احمد سلیمانی است و محمد حاجی­‌بابایی، علی صدیق، مهدیه احمدی، عسل شاکری و یزدان کوکبی‌در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل گروه عبارتند از: سجاد بختیاری‌­زاده: مدیر تولید، سایه رحیمیان: دستیار کارگردان، محمدامین ابراهیمی: آهنگساز، مهدی نیک­روش: طراح صحنه، فاطمه عبداله­‌زاده:طراح لباس، طراح و مجری گریم: لیلا پریشان و حسین تبریزی، هومن پیری: طراح نور، محسن غفاری: طراح پوستر و بروشور، رمضان حیدری: مدیر صحنه، مرجان اسماعیلی: منشی صحنه، احسان شاهسون: مدیر اجرا، مریم کرمی: اپراتور صدا، ریحانه مطهری و روژین ستاری: روابط عمومی، روشنک کریمی: امور رسانه‌­ای و تبلیغات مجازی، منصوره اسدی: ساخت آکسسوار و مزون پارینه: دوخت لباس.

نمایش «غول نخودفرنگی» هر روز به جز شنبه­‌ها ساعت 20 به مدت سی شب در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده‌ برای مخاطب کودک و نوجوان به روی صحنه می‌­رود.