گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: این مترجم و ویراستار، که مجموعه‌ای چهار جلدی نوشته دیوید بدفورد را در انتشارات بازی و اندیشه در دست چاپ دارد به هنرآنلاین گفت: «خیلی دوستت دارم بابا بزرگی»، «خیلی دوستت دارم مامان بزرگی»، «خیلی دوستت دارم مامانی» و «خیلی دوستت دارم بابایی» عناوین این کتاب‌هاست که توسط برنا فوگان تصویرگری شده. شخصیت هر کدام از این جلدها حیوان متفاوتی مثل خرس، سنجاب، جوجه‌تیغی و گوزن است.

او با این توضیح که هر جلد علاوه‌بر ارتباط کودک و بزرگ‌ترها، یکی از تجربیاتی که کودکان در طول زندگی بدست می‌آورند را در قالب داستان همراه با تصویر بیان می‌کند، افزود: از جمله می‌توان به مهارت برقراری ارتباط، کشف ناشناخته‌ها، کشف توانایی‌های فردی، استقلال و تصمیم‌گیری اشاره کرد.

منجزی که مجموعه ۸ جلدی «ماجراهای سوفی موشه» نوشته پاپی گرین را به فارسی برگردانده است، ادامه‌داد: این مجلدها رمان کودک با تصویرهای سیاه و سفید است. این مجموعه ۱۶ جلدی است ولی در حال حاضر ۸ جلد آن برای ترجمه انتخاب شده که انتشارات محراب قلم آن را به‌زودی به چاپ می‌رساند. هر یک از جلدها ماجرایی جذاب و خواندنی برای کودکان و نوجوانان است. هر جلد سه شخصیت اصلی دارد، سوفی که موش است، هتی که قورباغه است و اون، که مار است‌. ماجراجویی‌های این سه دوست در جنگل و دریاچه محل زندگی برای کودکان آشناست. سوفی و دوستانش کارهایی را که همه بچه‌های این سن دوست دارند انجام می‌دهند. هر بار برای آن‌ها مشکلی پیش می‌آید و در نهایت هر سه با هم تلاش می‌کنند مشکل برطرف شود.

او همچنین از ترجمه مجموعه سه جلدی «روباه من» خبر داد و تصریح‌کرد: «روباهم مشق‌هایم را خورد»، «روباهم ساعت زنگدارم را خورد» و «روباهم کیک تولدم را خورد» عناوین کتاب‌های این مجموعه است که از سوی انتشارات شهرقلم منتشر می‌شود. نویسنده این مجموعه دیوید بلیز است. هر جلد به ماجراهای پسر بچه‌ای به اسم جونا اختصاص دارد که البته می‌گوید او را جو صدا بزنند. روباهی با او دوست می‌شود برای کنار آمدن او با شهر و مدرسه جدید.

منجزی با بیان این که کتاب «رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیارترشی» نوشته سیمون لیا مراحل نشر را در انتشارات ایران‌بان طی می‌کند، اظهارداشت: داستانی طنز است که مانند کتاب قبلی این نویسنده، «در مدرسه کرم‌ها این چیزها را درس نمی‌دهند» در کلاس‌های کتابخوانی بسیار کاربرد دارد. دو شخصیت کرم و پرنده در هر دو کتاب، انواع ماجراهای هیجان‌انگیز را تجربه می کنند.