به گزارش هنرآنلاین، این کنسرت با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و در ادامه نوبت به اجرای قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای» و «نفس کی بودی تو» رسید. طلیسچی «ای دل خودم» را شروع تغییر مسیر موسیقیایی خود داست و گفت به همین دلیل است که علاقه دارد این قطعه در پلی لیست کنسرت‌هایش قرار بگیرد و آن را برای طرفدارانش به اجرا در بیاورد.

این خواننده سپس به اجرای «آی دل خودم» و «دیوونه دوست داشتنی» پرداخت و در ادامه برای اجرای تازه‌ترین اثر خود، به همراه ارکسترش به جلوی استیج آمد و با نشستن روی صندلی در کنار آن‌ها، قطعه «یه دریا نریم» را برای تماشاگران به اجرا درآورد.

با اجرای قطعات «لیلا» و «دل به دل»، نوبت به قطعه «قاف» رسید. «سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» دیگر قطعات اجرایی کنسرت شنبه‌شب علیرضا طلیسچی بودند.

در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند. 

کنسرت علیرضا طلیسچی ۴ تیرماه ۱۴۰۱ در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و برای ۱۰ تیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تمدید شد.