به گزارش  هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، به همراه سیدمحمدرضا جوادی قائم مقام اجرایی و مدیران ستادی جشنواره بیست و هفتم از نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت تئاتر همدان عیادت کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه همدانی‌ها به گردن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حق دارند، گفت: هیچ مخاطبانی به خوبی تماشاچی‌های همدانی‌ نیستند، زیرا با شور و حال از جشنواره استقبال می‌کنند و حتی در بعضی از سالن‌های نمایش درخواست سانس‌های مجدد دارند. جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان پرمخاطب‌ترین جشنواره در کشور است.

نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت همدانی هم در این دیدار گفت: بنیان اصلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های دور در همدان گذاشته شد. جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال  69 با عنوان جشنواره امید در همدان با اجرای تنها چند نمایش برگزار و با استقبال خیلی خوب خانواده‌ها مواجه شد.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه در سال‌های اول جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عضو شورای سیاستگذاری بوده تصریح کرد: خوشحالم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار شده است.