گروه مد و لباس هنرآنلاین: نخستین ماه تابستان، دو رویداد مهم بین‌المللی در حوزه صنعت نساجی برپا می‌شود. نمایشگاه صنعت نساجی نیویورک (Home Textiles Sourcing Expo) از ۲۸ تا ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در شهر نیویورک کشور ایالات‌متحده آمریکا برگزار می‌شود. این یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت نساجی در آمریکای شمالی است که فقط بر پارچه و منسوجات لطیف لوازم منزل تمرکز دارد.

نمایشگاه صنعت نساجی نیویورک که هر سال در ماه جولای هم‌زمان با نمایشگاه منسوجات آمریکا (Texworld USA) و نمایشگاه پوشاک برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین مقاصد تأمین پارچه بازار آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

طیف کامل پارچه و منسوجات لطیف ساخته‌شده در طبقه‌بندی‌های حمام، اتاق‌خواب، کف‌پوش، آشپزخانه، فضای روباز، بالش، رومیزی، لوازم داخلی منزل، روکش دیوار و پنجره در این رویداد به نمایش گذاشته می‌‍شود.

نمایشگاه صنعت نساجی نیویورک برای تولیدکنندگان، خرده‌فروشان، تبدیل‌کنندگان مواد اولیه به پارچه، تعیین‌کنندگان قرارداد و طراحان، محلی جامع برای تأمین تمام نیازها در کنار هم فراهم می‌کند تا پارچه‌ها و محصولات جدید را در جدیدترین مجموعه‌های خود قرار دهند.

نمایشگاه صنعت نساجی نیویورک علاوه بر محصولات، خدمات و منابع در دسترس در سالن نمایشگاه، فرصت شرکت در سمینارهایی را که توسط متخصصین برجسته این صنعت اجرا می‌شود، فراهم می‌آورد. 

نمایشگاه منسوجات و مبلمان خانگی هنگ‌کنگ نیز از ۱۴ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در شهر هنگ‌کنگ کشور هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل تعدادی از موضوعات مختلف است که در بخش‌های کلیدی بازار منسوجات خانگی و مبلمان تمرکز دارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه، تالار ویژه‌ای است که طراحان، مارک‌ها و مجموعه‌هایی از باکیفیت‌ترین منسوجات را معرفی می‌کند.

نمایشگاه منسوجات خانگی هنگ‌کنگ طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت بالا مانند پوشاک حمام، پارچه و لباس اتاق‌خواب، منسوجات آشپزخانه، فرش و کف‌پوش را ارائه می‌دهد.

این رویداد یک بستر اختصاصی برای غرفه داران و خریداران منسوجات خانگی برای دسترسی فوری به بازارهای آسیا و فراتر از آن است. نمایشگاه مبلمان خانگی هنگ‌کنگ جایگاهی مؤثر برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند تا محصولات و قابلیت‌های خود را به مخاطبان و خریداران سراسر جهان ارائه دهند.