به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، این نمایش‌ها 4 و 5 تیر ماه، در دو سانس 10 و 11 صبح برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند شد.

نمایش «پینوکیو» به کارگردانی رضا روان در مجتمع فرهنگی هنری سید جمال الدین شهرستان "اسدآباد" و نمایش «نون زنجبیلی» به کارگردانی فاطمه ابرار پایدار در مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله بهاری شهرستان "بهار" اجرا خواهند شد.

محمد طالبی نمایش «ذهن جادویی من» را در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان "تویسرکان" و وحید عبداللهی نمایش «کاغذ زباله نیست» را در مجتمع فرهنگی هنری جوان شهرستان "کبودر آهنگ" روی سن می‌برند.

در شهرستان «درگزین» نمایش «دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به کارگردانی حامد ترابی در کتابخانه عمومی علامه دهخدا و در شهرستان "رزن" نمایش «نی‌نی گلف» به کارگردانی نساء بخشی در مجتمع فرهنگی اندیشه اجرا می شوند.

نمایش «آرزوهای وارونه» به کارگردانی مهدی کوثری یگانه و حمیدرضا رضایی مجد در کتابخانه شهید مطهری سالن شهدای گمنام شهر «فامنین»، نمایش «شهر نقاشی» به کارگردانی مصطفی بیگی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان «ملایر» و نمایش «تولد به سبک حیوانات» به کارگردانی مریم زیوری در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان «نهاوند» به روی سن خواهند رفت.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.