به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی سوررئال با نام رویای بی‌منطق در گالری‌ ایده آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه از روز ۳ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و در‌های آن به مدت ۱۰ روز در گالری‌ ایده برای بازدید عموم باز خواهد بود. از جمله هنرمندانی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به فائزه افجه‌نیا، لیلا‌ امینی، مهدی جلالی، نیلوفر و عطیه حیدری، روزبه دبیری، حسنیه رومی و... اشاره کرد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

«رویای بی‌منطق مجموعه‌ای است از پیوند زدن واقعیت و تخیل که حاصل تلاش هنرمندانی است که با رویارویی به‌ایده‌های چالش برانگیز برای تجلی تصور و خیال سفری را آغاز کرده‌اند به دنیایی ناشناخته و جادویی که رد پای واقعیت را محو می‌کند. آنجا که با نگاهی هنرمندانه تصوراتشان را به هیجان انداخته و با آزادسازی ذهن و پرداختن به زیبا‌شناسی پا فراتر از محدودیت‌ها گذاشته و با بلندپروازی رویا‌ها و تداعی‌هایشان را به تصویر کشیده‌اند. رویا‌هایی که جهان دیگری را طلب می‌کند. جهانی دیوانه‌وار، عجیب و غریب و خلاقانه که واقعیت را تحریف کرده و به چالش می‌کشد. رویا‌هایی که همچون آیینه‌ای جادویی در مقابلمان قرار می‌گیرد و راه حل جسورانه‌ای است که ما را از قید و بند‌های منطقی ر‌ها می‌کند. »

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه رویای بی‌منطق می‌توانند همه‌روزه ساعت ۱۷ الی ۲۱ به گالری‌ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه نمایند.