به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «یه روز دیگه » به کارگردانی نادیا فرجی که قرار بود تا روز چهارشنبه اول تیرماه در کارگاه نمایش تئاتر شهر به اجرای خود پایان دهد، به دلیل استقبال تماشاگران تمدید و ادامه اجراهای خود را در تالار سایه مجموعه دنبال خواهد کرد.

این نمایش تا روز چهارشنبه اول تیر در کارگاه نمایش روی صحنه است و پس از آن از پنجشنبه دوم تیر ساعت 19:30 در تالار سایه به اجراهای خود ادامه می‌دهد. «یه روز دیگه» با نگاهی آزاد به «مرگ در می‌زند» وودی آلن نگاشته شده و نگاهی کمدی فانتزی به مرگ دارد.

الهه پورجمشید و نادیا فرجی بازیگران این اثر نمایش هستند. ضمن اینکه مژگان عیوضی طراح لباس، علیرضا خضری طراح صحنه، عاطفه ابیضی طراح گریم، مجتبی گیویان طراح نور، مرتضی برزگرزادگان طراح پوستر و بروشور، سمیرا عالم پناه بازنویسی متن و مدیرروابط عمومی، سینا موحدی نیا ساخت تیزر، عرفان پالیدی و خشایار شکرانی گروه عکاسان، منادا ناطقی دستیار تهیه کننده، سعید فرخی، حسن باقری و رضا فروتن دستیاران کارگردان، آرش جمشیدی مدیر اجرا و صحنه و آرزو فروتن منشی صحنه دیگر عوامل «یه روز دیگه» را تشکیل می‌دهند.

نمایش «بهشت حکیم‌الله» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی که از روز اول خرداد در تالار سایه به صحنه رفته بود، روز دوشنبه سی‌ام خرداد به اجرای خود پایان داد. هم‌اکنون نمایش‌های «پروین» به کارگردانی حسین کیانی در تالار اصلی، «اسب‌های انباری» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده در تالار چهارسو و «بی‌چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه هستند.