گروه موسیقی هنرآنلاین: استاد کریمخانی که شامگاه سی‌ام خردادماه چشم بر این جهان فانی بست، در سال‌های اخیر در بستر بیماری بود. او هفته اول شهریورماه سال ۹۴ مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه بود و به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) قطعه «آمدم ای شاه پناهم بده» را برای حاضران و مردم زنده اجرا کرد.

زنده‌یاد کریمخانی حدود پنج سال پیش در یک گفتگو در پاسخ به این پرسش که «خیلی‌ها دوست دارند در جوار امام رضا علیه‌السلام دفن شوند. شما هم چنین آرزویی دارید؟» گفته بود: «حالا که سال‌­ها کوشیده‌­ام و خدا چنین لطفی به من کرده، تنها آرزویم در این شب‌­ها و روزها به دست آوردن سلامتی است! آرزوی دیگرم خاک شدن در حرم امام رضاست! بارها به دوستانم در مجموعه آستان قدس گفته­‌ام اگر می‌­شود کاری کنند اما هنوز هیچ خبری نشده که بتوانم صاحب قبری در حرم امام هشتم شوم. دوست داشتم خادم هم شوم که فعلاً با این وضعیت جسمانی، اصلاً بعید می­‌دانم اگر هم جور بشود، بتوانم از عهده­ آن بربیایم.»

تصویر مربوط به این خبر مراسم رونمایی از آلبوم عاشورایی «ساقی سرمست» است که دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ با حضور آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و محمد اصفهانی در موزه هنر امام علی(ع) برگزار شد.

حجم ویدئو: 9.32M | زمان ویدئو: 00:02:25