گروه معماری هنرآنلاین: استودیو معماری هنینگ لارسن از طراحی غرفه شرکت مبلمان فریتز هانسن در رویداد سه روزه طراحی کپنهاک رونمایی کرد. غرفه مبلمان فریتز هانسن با رویکرد نوردیک، متمرکز بر نور روز، با استفاده از مواد کم کربن و اصول طراحی دایره‌ای، در موزه طراحی کپنهاک توسعه پیدا کرده است. این غرفه از قطعات استاندارد ساخته شده که به یکدیگر پیچ شده‌اند تا به ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به روند جداسازی قطعات کمک کند. تمام قطعات آن را می‌توان دوباره  استفاده کرد یا در صورت نیاز مجدداً در اندازه‌های کوچکتر مونتاژ کرد.

طراحی غرفه ساختاری ساده و صدفی شکل دارد که نور روز و مناظر اطراف را به داخل هدایت می‌کند و محیطی منحصربه‌فرد را برای نمایشگاه مبلمان فریتز هانسن رقم می‌زند. پیروی از رویکرد نوردیک، سادگی، عناصر طبیعی و مواد با کیفیت بالا، از فاکتورهای کلیدی طراحی این سازه هستند.

اوا راونبرگ مدیر بازاریابی گروه معماری لارسن درباره پروژه گفت: برای گرامیداشت یکصدوپنجاهمین سالگرد فریتز هانسن، ما می‌خواستیم یک تجربه فضایی ایجاد کنیم برای مبلمانی که به نمایش گذاشته می‌شود. این پاویون از چوب سالید ساخته شده و طراحی آن  از باغی که در آن قرار گرفته، الهام گرفته شده است.

این غرفه به مدت سه روز از  ۱۵ ژوئن میزبان عموم بود و بعد از این رویداد تا اواسط پاییز توسط موزه طراحی دانمارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طول تابستان، از این فضا به عنوان یک پلت‌فرم برای برنامه‌های مختلف از جمله مدرسه تابستانی، نمایشگاه، ورک‌شاپ یا کارگاه‌های فوق برنامه استفاده خواهد شد و بازدیدکنندگان و افراد محلی می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

 موزه طراحی دانمارک از دهه ۱۹۲۰ در یکی از ساختمان‌های روکوکو کپنهاگ قرار دارد. این فضا که در ابتدا در سال ۱۷۵۲ به عنوان بیمارستان رویال فردریک ساخته شد، در سال ۱۹۲۶ تغییر کاربری داد و به شکل موزه توسط معماران ایوار بنتسن و کار کلنت مورد استفاده مجدد قرار گرفت. در واقع، غرفه فریتز هانسن در برداشتی مدرن از محیط تاریخی، خود را معرفی می‌کند.