گروه تئاتر هنرآنلاین: نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» به نویسندگی ویلیام هنلی، ترجمه حسینعلی طباطبایی بر اساس کارگردانی زنده‌یاد جعفر والی هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره سه پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد میزبان مخاطبان است. ایرج ‌راد و سعید ‌امیرسلیمانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

ایرج راد در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» گفت موضوع نمایشنامه درباره‌ دو پیرمرد مهاجر است که قصد خودکشی دارند، اما تصمیم می‌گیرند از آخرین روز زندگی‌شان لذت کافی ببرند. زنده‌یاد جعفر والی این نمایشنامه را برای اجرا اقتباس و ایرانی کرده بود. «بودن یا نبودن مسئله این نیست؟» مفهوم کلی نمایشنامه است و داستان شکل دراماتیکی به آن صورت ندارد.

او درباره بازتولید نمایش «درگوش سالمم زمزمه کن» توضیح داد و گفت: این نمایش سال 1395 به کارگردانی زنده‌‌‌‌یاد جعفر والی تمرین شده بود و به علت درگذشت او روی صحنه نرفت. سال گذشته من و سعید امیر سلیمانی برای یادبود همزمان با سالروز درگذشت جعفر والی، سه جلسه نمایشنامه‌خوانی در تالار استاد عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا کردیم که خوشبختانه با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد. سپس طبق پیشنهادی که به امیرسلیمانی دادم و طبق دینی که داشتیم او قبول کرد و یک ماه و نیم تمرین کردیم و کار اجرا رفت.

راد عنوان کرد: از نقشی که در این نمایش ایفا می‌کنم راضی‌ام و همیشه دوست داشتم با بازی این شخصیت روی صحنه بروم اما در کل مهم ادای دین به جعفر والی بود. درباره ارتباط با سعید امیرسلیمانی هم باید بگویم سال‌های سال با هم دوست هستیم و در کارهای متفاوتی تعامل داریم. امیرسلیمانی قبلاً در گروه آقای والی بود و همین نمایش ۵۰ سال پیش ضبط تلویزیونی شده بود. خودش در آن کار نبود اما در جریان اجرای آن بود. به یقین ارتباط من و سعید امیرسلیمانی در فرآیند به اجرا رسیدن این نمایش بی‌تاثیر نیست.

دیگر عوامل نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» عبارتند از تنظیم و اقتباس: جعفر والی، دستیار کارگردان:  آرام ‌طالشی، طراح نور و صحنه:  مهران زاغری، گرافیست و طراح پوستر: بهمن ‌وخشور، طراح تیزر: میثم ‌زرقانی، ساخت تیزر: مهران نوظهور و ماه‌جان زرقانی، هلیا ‌هامرز، مدیر صحنه: سامان عسگری، تبلیغات مجازی: رسانه تهران‌تیاتر در اینستاگرام، مرتضی کازرانی، مشاور رسانه‌ای: زهرا ‌شایان‌فر، روابط عمومی:  محمد وفایی. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.