به گزارش هنرآنلاین، قسمت چهارم و پایانی مجموعه مستند «داستان عکس» به طراحی و کارگردانی مجتبی سعادت، فردا چهارشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۷ در پلتفرم هاشور تماشایی می‌شود. این مجموعه مستند که در چهار قسمت تولید شده، داستان عکس‌های خاطره‌انگیز را از زبان عکاسان آن روایت می‌کند تا مخاطب با قصه‌های‌شان آشنا شود.

هر قسمت از «داستان عکس» قصه چند عکاس در ژانرهای متفاوت را روایت می‌کند که در قسمت چهارم با مینا زیوری و داستان عکس او از عباس کیارستمی، علی فریدونی و داستان عکس هواپیماربایی، ابوالقاسم حاج محمدی که روایت تصویر مسابقات دو صد متر بارسلون را بازگو می‌کند، یارتا یاران و قصه عکس او از اخوان ثالث جلوی دوربین می‌رود، همراه می‌شویم.

همه قسمت‌های این مجموعه مستند، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داشت و برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت هاشور مراجعه کنید.

عوامل «داستان عکس» عبارتند از طراح و کارگردان: مجتبی سعادت، مشاور و برنامه‌ریز: حسین خلج، دستیار کارگردان: محمد حسینی، تصویر: مجتبی سعادت، مدیر تولید: فرید پرویز، تیتراژ: معید سعادت، گرافیست: افرا شهروزی، مجری طرح: الناز پرویز، روابط عمومی: فروغ گشتیل.