به گزارش هنرآنلاین، در فراخوان دهمین دوره «کتاب شعر سال بابان» آمده است: آثار منتخب همراه با نام و نام‌خانوادگی و رزومه هنرمند در کتاب درج خواهد شد. حدود ۳۰ درصد از هزینه‌ تولید کتاب‌ها از سوی شرکت‌کنندگان که آثارشان تایید شده دریافت خواهد شد.

کتاب سال شعر بابان به افرادی که بیش از ۸ اثرشان در کتاب چاپ شود به‌طور رایگان اهدا خواهد شد. همچنین به افرادی که بیش از ۲ اثر آن‌ها در این مجموعه منتشر شود ۵۰ درصد و و کمتر از ۲ اثر ۳۰ درصد تخفیف تعلق خواهد گرفت. به تمامی افراد شرکت‌کننده از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی ثبت آثار اهدا خواهد شد. رزومه تمامی شرکت‌کنندگان به همراه عکس پرسنلی، نام و نام خانوادگی به چاپ خواهد رسید.

هنرمندان می‌توانند در این رویداد بزرگ در بخش های زیر شرکت کنند:

شعر، ترانه، دلنوشته، فیلمنامه، داستان‌های کوتاه، جملات موفقیت (هنرمندان در هر بخش می‌توانند ۲۰ اثر ارسال کنند و همچنین همزمان در تمامی بخش ها هم شرکت داشته باشند.)

جوایز: پس از چاپ و آماده‌سازی کامل دهمین فراخوان کتاب گرافیک سال بابان، آثار ارسال شده مجددا داوری و به ۳ نفر برگزیده به انتخاب داوران جوایز نفیس اهدا خواهد شد. همچنین به ۵ نفر دیگر با انتخاب انتشارات بابان و شرکت کنندگان گواهی ثبت آثار اهدا خواهد شد.

جایزه نفر اول ۱۵ میلیون ریال به اضافه اهدا رایگان کتاب، دیپلم افتخار وگواهی ثبت آثار - جایزه نفر دوم ۴ میلیون ریال به اضافه اهدا رایگان کتاب، دیپلم افتخار وگواهی ثبت آثار - جایزه نفر سوم ۳ میلیون ریال به اضافه اهدا رایگان کتاب، دیپلم افتخار وگواهی ثبت آثار. به تمامی شرکت کنندگان کتاب، دیپلم افتخار و گواهی ثبت آثار تعلق خواهد گرفت.

زمان‌بندی این رویداد ملی:

مهلت ارسال آثار ۲۴ تیر ۱۴۰۱

تولید دهمین کتاب شعر سال بابان ۱۰ بر این اساس زمان‌بندی شده است:

تهیه ماکت و ارسال برای صدور مجوزها: شهریور ۱۴۰۱

تولید فنی (لیتوگرافی و چاپ): مهر ۱۴۰۱

تولید فنی نهایی (صحافی): آبان یا آذر ۱۴۰۱ ( زمان به دلیل دریافت مجوز ها و امور اداری که از عهده انتشارات خارج است قطعی نیست)

مراحل ارسال اثر:

ارسال آثار توسط شرکت‌کنندگان ۲ طریق امکان پذیر است:

از طریق ایمیل و واتساپ

آدرس ایمیل ارسال آثار:

Baban.farakhan@gmail.com

شماره واتساپ ارسال آثار:

۰۹۳۵۳۱۴۸۰۲۴

نکته مهم: (آثار خود را حتما به همراه نام نام خانوادگی و شماره موبایل ارسال کنید)

ساعت کار دبیرخانه این رویداد از ساعت ۱۰ تا ۱۷ اعلام و تلفن‌های  ۰۲۱-۷۷۲۶۱۹۱۵ نیز برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.