به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه با ۱۶ اثر از سعید محمودی ازناوه در ابعاد ۱۰۰* ۷۰ با موضوع مراسم و بنا‌های موجود درآستان قدس رضوی حرم امام رضا (ع) ساعت ۱۰ تا ۱۴ برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

سعید محمودی ازناوه متولد سال ۱۳۴۶ در تهران است. وی عکاسی را از سال ۱۳۶۸ هم زمان با تحصیل در رشته حفاظت و مرمت آثار تاریخی آغاز و عکاسی معماری دغدغه اصلی اوست هر چند عکاسی از زندگی و طبیعت ایران نیز از نگاهش دور نمانده است.

حضور در بیش از چهل نمایشگاه گروهی عکس در ایران، هلند، اسپانیا، ترکیه، سوریه، برگزاری هفت نمایشگاه انفرادی طی سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۰، چاپ آثار در نشریات متعدد ایرانی و خارجی و کتاب‌های ایرانشناسی به صورت پوستر، کارت پستال و... برخی از فعالیت‌های هنری این هنرمند است.

محمودی ازناوه سال ۱۳۷۸ در ارزشیابی هنرمندان ایران موفق به کسب درجه ممتاز عکاسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران شد و از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در سال ۱۳۸۷ به عنوان هنرمند رضوی از وی تقدیر شد.

کتاب‌های «کاشان مروارید کویر»، «تخت جمشید، بارگاه تاریخ»، «زیبایی‌های ایران» و «معماری ایران» برخی از تألیفات ازناوه است. مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از سعید محمودی ازناوه به عنوان هنرمند رضوی در سال ۱۳۸۷ تقدیر نمود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه یا با شماره‌های ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.