به گزارش هنرآنلاین، «کتاب «نغمه مانا» اثری برای ابراز ارادت تعدادی از هنرمندان شناخته شده ایران زمین به چهره همیشه ماندگار هنر و موسیقی کشورمان مرحوم محمدرضا شجریان است که در ۲۵۶ صفحه به صورت قطع وزیری و تمام‌رنگی به چاپ رسیده است.

تصاویر منتشر‌شده در کتاب دربرگیرنده‌ آثار نمایشگاهی به همین نام است که آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور چهره‌های شناخته‌شده موسیقی، گرافیک، خوشنویسی و سایر رشته‌های هنری در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد. انجمن صنفی طراحان گرافیک، خانه‌ موسیقی و انجمن خوشنویسان برگزارکنندگان این رویداد و حسن کریم‌زاده دبیر این نکوداشت بودند.

در کتاب «نغمه‌ مانا» شاهد آثار ی از استادان صاحبنام حوزه‌های گرافیک و خوشنویسی از جمله محمد سلحشور، غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی، قباد شیوا، علی خسروی، ابراهیم حقیقی، بیژن جناب و نسل‌های مختلف دیگر هنرمندان در شاخه‌های پوستر، نشانه و نشانه‌نوشته هستیم.

علاقه‌مندان به تهیه چاپ اول «نغمه‌ مانا» که با قیمت ۲۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود، می‌توانند با شماره‌های ۸۸۵۲۸۱۴۷-۰۲۱ و ۸۸۵۲۸۱۴۸-۰۲۱ یا از واتس‌اپ ۸۸۵۲۸۱۴۸-۰۲۱ (موسسه‌ فرهنگی‌هنری راد نواندیش) تماس بگیرند. کتاب همچنین در مرکز پخش «بیهق» (شماره ۶۶۴۹۹۹۲۸ ) در کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود. به دلیل انتشار چاپ اول، افرادی که تا پایان خرداد اقدام به خرید آن کنند، از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار می‌شوند.