به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایش شاد و موزیکال «دزدان کلاغی» ویژه کودک و نوجوان از ۱۸ خردادماه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره ۲ (سالن خزر) فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

«دزدان کلاغی» که به نویسندگی عباس قاصدزاده و کارگردانی زینب اسدی است، داستان پیرمرد و پیرزن دوقلوی مهربانی را روایت می‌کند که سال‌های سال در مزرعه آفتابگردان زندگی می‌کنند و مترسکی در مزرعه دارند که از سالیان پیش آن را ساخته‌اند. روزی کلاغ‌ها به مزرعه حمله می‌کنند ولی یکی از آن‌ها بالش زخمی می‌شود و نمی‌تواند فرار کند. مترسک به او کمک می‌کند و با هم دوست‌های خوبی می‌شوند...

عوامل نمایش عبارتند از: بازیگران: افشین زعیم، مونا کوشش، عباس قاصدزاده،محسن افخمی،آزاده حسینی و سوگند قاصدزاده، طراح صحنه و لباس: زینب اسدی، موسیقی: مسعود فکور و طراح پوستر و بنر: محسن افخمی.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «دزدان کلاغی» می‌توانند ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سه روز پایانی هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. این نمایش تا سوم تیر روی صحنه است و برای هماهنگی جهت تهیه و رزرو بلیط با شماره ۰۹۳۳۵۱۳۲۱۴۶ تماس حاصل شود.