به گزارش هنرآنلاین، نمایش «زنی در دوچهره» به نویسندگی و کارگردانی پندار اکبری و تهیه‌کنندگی امیر عباسی از روز سه شنبه ۱۰ خرداد ماه، ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس تئاتر سپندروی صحنه می‌رود. عبدالرضا اکبری نیز به عنوان مشاور هنری در این پروژه نمایشی حضور دارد.

نیلوفر پارسا، نساء یوسفی، علیرضا دیلمی، ماریه ماشاالهی، پناه باقریان، روناک برخوردار، آیدا سرمست و پندار اکبری  بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مارسل با خاله و مادر خود در مادرید زندگی می‌کنند و قرار است  دختری نجیب را به آنها معرفی کند تا به زودی ازدواج کنند اما همه چیز بر خلاف اتفاقاتی است که پیش‌بینی کرده است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان  به مدیر اجرایی و عکاس: محسن بیده، طراح صحنه و لباس: علیرضا نوروزی، طراح پوستر و بروشور: حدیث رصاف، طراح گریم: سلماز نجفی، طراح موسیقی: مهسا جهانی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: نغمه آقازاده، دستیار دوم کارگردان: سجاد قربانی، مدیر صحنه: امید عبدی، روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: محسن بیده، ساخت تیزر: عارف علوی، موشن گرافی: نوید شیخ، گروه موسیقی گیتار: متین قاسمی، کوبه‌ای و ادوات: سینا هوشمند، هنگ درام و پیانو: مهسا جهانی، مجریان گریم: نسترن متینیان، وحید نوری، مدیر تولید: امین محمودی و دستیار سوم کارگردان: محمدرضا حاجی‌نژاد اشاره کرد.

علاقمندان جهت خرید بلیط این نمایش که از ۱۰ خرداد ماه، هرشب ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر سپند روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه این تماشاخانه به آدرس خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، خیابان سپند مراجعه نکنند.