به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره که مورد تایید بفتا و اروپا است، از ۲۹ می تا ۶ جون مصادف با ۸ تا ۱۶ خرداد سال جاری در شهر هامبورگ آلمان برگزار می‌شود. Mo&Friese یکی از معدود جشنواره‌هایی در جهان است که به طور کامل به فیلم‌های کوتاه کودکان اختصاص داشته و مخاطبان آن را رنج سنی ۴ تا ۱۸ سال تشکیل می‌دهند.

«گوزن» پیش از این به جشنواره برلین راه یافته بود و جایزه ویژه بهترین فیلم بخش نسل این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داده بود. پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح‌زاده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: تهیه‌کنندگان: هادی بابایی‌فر و محمود غفاری، بازیگران: احسان بخشی‌زاده، خداداد بخشی‌زاده، تدوین و مشاورکارگردان: محمود غفاری، فیلمبردار: امیر حسین خوشبین، صدابردار: حامد حسین‌زاده، صداگذار: زهره علی‌اکبری، میکس: رامین ابوالصدق، تصحیح رنگ: فربد جلالی، جلوه‌های ویژه: کامیار شفیعی‌پور، مجری طرح: مهدی پورموسی، مدیرتولید: وحید حاجیلویی، دستیار کارگردان: مهناز جارچی، مدیرتدارکات: پویان سعادتی، دستیاران فیلمبردار: سعیدگودرزی، ابراهیم میرزایی، دستیار تصحیح رنگ: یگانه ابیاره، پشتیبانی: استودیو ۳۵ میلیمتری اشاره کرد.