گروه معماری هنرآنلاین: در تاریخ انجمن معماری لندن، اینگرید شرودر دومین زنی است که مسئولیت مدیریت را بر عهده می‌گیرد. انتصاب او به عنوان مدیر نتیجه رای دانشجویان، استادان و اعضای شوراست که پس از معرفی هر نامزد در ماه آوریل برگزار شد. او از آگوست سال جاری جایگزین فرانچ ای گیلابرت خواهد شد.

اینگرید شرودر که در حال حاضر مسئولیت مدیریت آموزش طراحی در دپارتمان معماری دانشگاه کمبریج و همچنین مدیریت مقطع کارشناسی ارشد در رشته معماری و طراحی شهری در دانشگاه کمبریج را برعهده دارد.

او در سال ۲۰۱۴ میلادی، کتابی به نام مدرنیسم آفریقایی (African Modernism) را منتشر کرد که در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از ۱۰ کتاب برتر معماری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شناخته شد. این کتاب به بررسی معماری جنبش‌های استقلال‌طلب در کشورهای غنا، سنگال، ساحل عاج، کنیا و زامبیا بین سال‌های ۱۹۶۰ میلادی تا ۱۹۷۰ میلادی می‌پردازد.

ویکتوریا تورنتون، رئیس شورای انجمن معماری لندن درباره انتخاب اینگرید شرودر گفته است: «دکتر اینگرید شرودر به عنوان یک معمار، معلم و همچنین رهبر، دهه‌ها تجربه را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد و می‌تواند با چشم‌اندازی قانع کننده پیرامون آینده به خوبی هر چه تمام در نقش یک مدیر بدرخشد. در طول فرآیند انتخاب، او چشم اندازی روشن برای حفظ استقلال مدرسه، تسهیل در نوآوری و پرورش استعدادهای جدید نشان داد.»

مدرسه معماری انجمن معماری در لندن که معمولا به عنوان AA شناخته می‌شود، قدیمی‌ترین مدرسه معماری مستقل در بریتانیا و یکی از معتبرترین دانشکده‌های جهان است که با برگزاری برنامه‌های گسترده مانند نمایشگاه‌، سخنرانی و سمپوزیوم نقش برجسته‌ای در فرهنگ معماری معاصر ایفا کرده است. گرایش عمده این مدرسه به پیشتازی در عرصه‌های نو و پژوهشی معماری است.