گروه سینمایی هنرآنلاین: علی عدالت‌طلب بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدئویی در فضای مجازی با خبر دادن از شرایط جسمانی خود از اهالی سینما درخواست کمک کرد. به گفته او ۱۷ مهر سال ۹۷ قبل از اجرای نمایشی با حادثه‌ای مواجه شد و بعد از آن اتفاق تاکنون ۲۸ بار جراحی و اکنون با حاد شدن شرایط جسمانی مجددا برای عمل تازه‌ به بیمارستان منتقل شده است.

این بازیگر و مدرس بازیگری در بخشی از ویدئو خود در فضای مجازی با گلایه از بی‌وفایی‌ها از مسئولان و دوستان خود خواست تا زنده است به یاری‌اش بیایند. عدالت‌طلب گفت: همیشه در نقش‌های اصلی بازی کرده‌ام و بیشتر از دوازده سال سابقه تدریس بازیگری در آموزشگاه‌های مختلف را دارم و هنرجویانم همگی در حال کار حرفه‌ای هستند اما خودم اینجا (تخت بیمارستان) افتاده‌ام. تا به حال رویم نشده از شرایطم بگویم و چیزی از کسی بخواهم اما از لحاظ روحی ناراحتم، چون فراموش شده‌ام. چرا باید فراموش شوم؟ کمک مالی به کنار، چرا از لحاظ روحی کسی به من کمک نکرد؟

وی با اشاره به اینکه بعد از حادثه در ابتدا به خاطر شکستگی‌های فراوان و آسیب‌دیدگی نخاع شش ماه مرتب در اتاق عمل بوده و تاکنون عمل‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است، گفت: تصادف من ۱۰ ثانیه بیشتر طول نکشید اما در همین زمان همه زندگی من از بین رفت.

عدالت‌طلب در ادامه بیان کرد: نمی‌خواهم از کسی گلایه و شکایت کنم و بگویم چه دارم و چه ندارم. هیچ چیز ندارم ولی وجدان دارم و باید بگویم ۸۰ درصد بچه‌هایی که سر کلاس من آمدند اکنون به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند. دلم از این پر است که کسی سراغ من را نمی‌گیرد؛ چرا باید به کسی زنگ بزنم؟ چرا یک مدیر نمی‌آید تا حداقل ببیند که چه بلایی سر من آمده است. من اینجا رها شده‌ام اما دیگرانی هستند که با بوغ و کرنا و حرف‌هایی مبنی بر اینکه این را می‌خواهم و آن را می‌خواهم باید همه‌چیز در اختیارشان باشد اما من اینجا باید تنها باشم.

وی ادامه داد: متاسفانه دنیای ما طوری شده که موقعی که هستیم با هم می‌خندیم ولی از دل هم خبر نداریم. این فیلم می‌ماند؛ این را جدی می‌گویم اگر من را هیمنطور رها کنید، شش ماه تا یک سال دیگر بیشتر زنده نمی‌مانم. بعدا می‌خواهید سر خاک من بیایید و گریه کنید، به چه درد من می‌خورد؟ یک‌سری از مدیران هم از حال من خبر دارند. چرا کسی سراغی از من نمی‌گیرد؟