به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شب بخیر مادر» به کارگردانی احسان حسین‌خانی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی از سوم خرداد در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر سپند اجرا می‌شود. در این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای که نوشته مارشا نورمن و ترجمه حمید احیاست، بازیگرانی چون رعنا مقدم و سبا مهدویان ایفای نقش می‌کنند.

از گروه کارگردانی و اجرایی نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: سرور قرایی، مدیر صحنه: فاطمه مهرآیین، دستیار صحنه: فاطمه محمدنژاد، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: رعنا مقدم، مجری دکور: رضا گنجی، طراح پوستر: محمدحسین محرمی , سعیده شجاعی، طراح تیزر: الهه کوه‌بر، عکاسان: مهدی رمضانی و کیمیا نور افزا و علیرضا مقدم-استودیو پاپیون، مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی و مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

«شب بخیر، مادر» روایت زندگى جسى و مادرش است که سال‌ها در یک خانه با هم زندگى مى کنند و همه چیز در ظاهر آرام و ساده پیش مى رود. ولى یک شب جسى تصمیم خود را به مادرش اعلام مى کند…

پیش فروش نمایش «شب بخیر، مادر» از روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت در سایت تیوال آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.