به گزارش هنرآنلاین، دومین نمایشگاه گروهی برترین آثار معماری و معماری داخلی دفاتر جوان استان فارس با عنوان «در کوچه باغ‌های شیراز» به همت گروه فنی مهندسی پیرامید و با همکاری پایگاه خبری فضای نو در قالب مشارکت جوانان معمار این استان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور داریوش بوربور پدر شهرسازی ایران و وحیدقبادیان چهره ماندگار عرصه آموزش و تعالی معماری ایران برپا می‌شود. طیفی از برترین شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان و مبلمان و همکاری قریب شصت دفتر در شیراز در راستای برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته‌اند. علیرضا عظیمی کیوریتوری و مهدی باقری مدیریت این نمایشگاه را بر عهده دارند.

تمرین کار گروهی از نوع فرهنگی، تمرین برگزاری رویدادهای معماری بدون جایزه، قضاوت، داوری و رقابت، معرفی نسل سوم معماران ایران به مردم و سرمایه‌گذاران، ساخت بستری برای آیندگان چه به لحاظ نرم‌افزاری و چه به لحاظ سخت‌افزاری و  تمرین تعامل بین سرمایه‌گذار، رسانه، معمار در قالب پروژه فرهنگی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

تقدیر از پیشکسوتان نسل‌های قبلی که در کشاکش روزگار کمتر به آن‌ها توجه شده یا بدلیل روش‌های کاری دیگر رسانه‌ها و اصحاب آنان دیده نشده‌اند از بخش‌های جنبی این رویداد به شمار می‌رود.

نمایشگاه «در کوچه باغ‌های شیراز» از ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت در محوطه باز هتل هما شیراز  برپا می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد به اینستاگرام koochebaghhaye_shirz@مراجعه کنند.