به گزارش هنرآنلاین، اکبر زارع با اعلام این خبر اظهار کرد:«اولئانا» نوشته‌ی دیوید ممت با ترجمه‌ی علی‌اکبر علیزاد، داستانی است دغدغه‌مند و دارای چند لایه‌ی تماتیک که مثل دیگر آثار ممت روابط انسانی را ملاک قرار داده است.

او افزود: آن‌چه مرا مجذوب آثار ممت کرده و باعث شد اولئانا را به عنوان اولین تجربه‌ی اجرای عمومی انتخاب کنم، این بود که در این نمایش‌نامه کاراکترها حرف همدیگر را نمی‌فهمند و عدم توجه به سخن طرف مقابل و پافشاری بر حرف‌های خود باعث ایجاد سوءتفاهم شده و منجر به کنش زبانی می‌شود.

این کارگردان جوان همچنین گفت: دیوید ممت در آثار خود سعی در انعکاس جهان و ‌زندگی ندارد، بلکه سعی می‌کند جهانی به موازات آن خلق کند که دارای هستی‌شناسی و‌ ویژگی‌های خاص خود است که با جهان واقعی وارد گفت‌وگو می‌شود و همین امر می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

زارع ادامه داد:«اولئانا یک درام اجتماعی و تراژدی مدرن است که به رابطه دردسرساز یک استاد دانشگاه با دانشجوی دخترش می‌پردازد».

علی پوریان و نازنین طلعتی بازیگران نمایش اولئانا هستند. همچنین سایر عوامل اجرا عبارتند از:

هدیه کاملی و مهریار سرخابی (دستیار کارگردان)، فرشته کریمی (منشی صحنه)، هادی خان‌محمدی (موشن‌گراف و مسئول امور تبلیغاتی)، شیدا خرمی‌آذر (طراح لباس)، داریوش اللهیاری (طراح پوستر و بروشور)، علی میرزایی (طراح صحنه)، یونس فتحی (مجری صحنه)، سیاوش کریم‌زاده (مجری دکور)،کورش صفایی و علی منافی (طراح و ‌مجری نور)، احمد نصیری (عکاس).

نمایش «اولئانا» از ۲۰ اردیبهشت‌ماه تا ۳ خردادماه سال جاری، هر روز ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در تئاتر شهر تبریز روی صحنه خواهد رفت. روز نخست این اجرا، ویژه اصحاب رسانه خواهد بود.