به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «شام آخر» کاری جدید از مسعود دلخواه، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌های فاخری همچون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش ارزشمند دیگر را به روی صحنه برده است.

دلخواه در این نمایش در کنار بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر مطرح و باتجربه چون کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد. او درباره این نمایش که از اواخر اردیبهشت‌ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه «شام آخر» بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و چند منبع دیگر نوشته شده و درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.

«شام آخر» با رویکرد مدرن و شیوه اجرایی نیمه‌موزیکال با حضور بیش از سی بازیگر و خواننده و نوازنده از ۲۵ اردیبهشت تا پایان خرداد در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. پیش از این حضور فاطمه زعفرانی طراح صحنه و لباس، عرفان شیرنگی مدیر تولید، آرمان پارسیان، آهنگساز و رهبر گروه نوازندگان، محمدمهدی سامی‌منش طراح نور و امیر پارسائیان‌مهر مدیر امور رسانه و روابط عمومی در این نمایش قطعی شده بود.

پیش فروش این نمایش که روزهای پایانی تمرینات خود را سپری می‌کند، از روز دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.