به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، اکبر زنجانپور چهارشنبه 14 اردیبهشت مصادف با روز بازیگر به تماشای نمایش «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی و تهیه‌کنندگی نورالدین ‌حیدری ‌ماهر و محمد ‌قدس در تالار وحدت نشست.

این هنرمند پس از تماشای این نمایش طی سخنان کوتاهی اظهار کرد: امروز روز بازیگر بود و من نیز بالاخره به تماشای نمایش «آن سوی آینه» نشستم و خستگی از تنم به در و امیدواری جایگزین آن شد. خوشحالم که پس از من، ستارگان درخشانی روی صحنه تئاتر هستند.

بازیگران این نمایش ریما ‌رامین‌‌فر، الناز ‌حبیبی، مارال ‌بنی‌‌آدم، پژمان ‌جمشیدی و علی ‌سرابی هستند. دو بازیگر زن این نمایش هر دو در یک نقش بازی می‌کنند و برخی اجراها با حضور بنی‌آدم و برخی دیگر با حضور حبیبی به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل نمایش «آن سوی آینه» عبارتند از:طراح صحنه: آتوسا ‌قلمفرسایی، طراح نور: منوچهر رحیمی، طراح لباس: ندا ‌نصر، طراح چهره‌پرداز: ماریا حاجیها، سرپرست گروه موسیقی: مهرنام رستگاری، دستیار کارگردان: پریسا ‌گودرزی، منشی صحنه: شیما ‌مرادی، مدیر صحنه: امید ‌رضایی، دستیار طراح صحنه: هدیه ‌ایدلو و دستیار طراح لباس: سارا ‌بقا.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش که تا 6 خرداد روی صحنه است به سامانه تیوال مراجعه کنند.