گروه سینمایی هنرآنلاین: متن یادداشت معادی در صفحه شخصی‌اش به این شرح است: «خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه کمدی دیگه‌ای بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام کار کنم. کمدی سیاه یا Dark Comedy. این‌روزها با همکاری پویا مهدویزاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم. 

مارتین مک‌دونا می‌گه «همه کارهای من ترکیبی است از کمدی سیاه، و یک حس مالیخولیایی غمگین و ناامید کننده.» جری ساینفلد هم که از کمدین‌های محبوبم هست که میگه «کمدی ۴ مرحله داره. اینکه رفیق‌هات رو بخندونی، اینکه غریبه‌هارو بخندونی، اینکه پول بگیری غریبه‌هارو بخندونی و اینکه یه کاری کنی آدما ادای تو رو در بیارن چون بهشون خیلی حال میده» (ما فعلا تو مرحله اول موفق بودیم).

منم میگم «ایشالا بتونیم یه مجوز ساخت بدون‌ سکته و انفاکتوس بگیریم، یه سرمایه تمیز و بی‌مساله هم پیدا کنیم و از همه مهم‌تر اینکه روزهای نکبت و غم‌انگیز و تاریک و مملو از مشکلات هم در آینده برای همه مردم کمتر باشه که انگیزه و دل و دماغ ما برای تولید اینکار از دست نره و بریم اولین سریال شبکه‌خانگی‌مون رو کار کنیم.»