گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم «برادران لیلا» نماینده سینمای ایران در در بخش مسابقه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن پیش رو به شمار می‌آید. این فیلم سومین ساخته بلند سعید روستایی است که بعد از دو فیلم «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» ساخته شده است.

کمپانی فرانسوی «وایلد بانچ» که پخش بین‌المللی فیلم «برادران لیلا» ساخته جدید سعید روستایی را بر عهده دارد، در تازه‌ترین حرکت برای این اثر اقدام به انتشار خلاصه داستان و عکس جدیدی از این فیلم کرده است.

بر این اساس این فیلم روایت زندگی دختری ۴۰ ساله به نام لیلاست که همراه والدین و ۴ برادرش زندگی می‌کند. خانواده او با مشکلات اقتصادی متعددی مواجه هستند تا اینکه متوجه می‌شوند پدرش مبلغ قابل توجهی را پنهان کرده است. بر ملا شدن این موضوع همزمان با رو به وخامت شدن حال پدر و اقدامات هر یک از فرزندان برای کسب این اندوخته، خانواده را تا مرز فروپاشی می‌برد.

برادران لیلا

وایلدبانچ با نام بردن از جواد نوروزبیگی و سعید روستایی به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم، از اکران عمومی «برادران لیلا» در پایان سال ۲۰۲۲ خبر داده است.   

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، پیمان معادی و محمد علیمحمدی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.