گروه تجسمی هنرآنلاین: سی و هشتمین هفته هنر بروکسل Art Brussels که قرار بود ‌آوریل ۲۰۲۱ برگزار شود به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا به بهار ۲۰۲۲ موکول شده بود و ۲۸‌ آوریل تا ۱ می ‌در پایتخت بلژیک برگزار شد.

آرت بروکسل ترکیبی منحصر به فرد از هنرمندان تثبیت شده و استعداد‌های نوظهور را ارائه می‌دهد و گالری‌های شرکت‌کننده در چهار بخش PRIME DISCOVERY، REDISCOVERY و INVITED به نمایش آثار هنرمندان می‌پردازند.

بروکسل به یک قطب هنری معاصر تبدیل شده است و در قلب اروپا رویداد‌های هنری برگزار می‌کند که به ساخت و کشف جریان‌های هنری و هنرمندان منجر می‌شود. آرت بروکسل فرصت مناسبی برای کشف و جست‌وجو در صحنه هنری و فرهنگی اروپا و جهان است که توجه مجموعه‌داران، کارشناسان و هنردوستان از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند. تعداد زیاد مخاطبان هفته هنر بروکسل که هر سال به بازدید از آن می‌پردازند باعث شده است این رویداد در رده‌های بالای رویداد‌های بین‌المللی هنر قرار بگیرد.

امسال گالری محسن از ایران در این رویداد شرکت داشت و به نمایش آثار چهار هنرمند پرداخت. ‌امیرنصر کم‌گویان، مجید بیگلری، سمیرا هدایی و علی فی هنرمندانی هستند که هر کدام به شیوه‌ای متفاوت به خلق اثر هنری می‌پردازند. در این نمایشگاه آثاری از آن‌ها به نمایش درآمد که از مفهوم مهاجرت الهام گرفته و عدم قطعیت و وضعیت میان دو حوزه واقعیت و انتزاع در آن‌ها دیده می‌شود.