به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش 60 دقیقه‌ای «تجربه‌های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی حسین کشفی اصل از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرای خود آغاز کرد.

در این اثر نمایشی (به ترتیب بازی) کیمیا جواهری، امین قنبری، دلارا نوشین، رامونا شاه، مرضیه موسوی ،محمد ارفعی و شهاب عباسیان به عنوان بازیگر حضور دارند، این در حالی است که وحید کریمی تهیه کننده، مریم حسنی و مرضیه حسنی دستیاران کارگردان، حسین کشفی اصل طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور، فرناز مرتضوی طراح گریم، اشکان قازانچایی طراح گرافیک، مهدی عمادی عکاس و خالق تیزر، امین قنبری نوازنده کمانچه دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

کشفی اصل طراح و کارگردان «تجربه‌های اخیر» درباره این نمایش گفته است: شما به عنوانِ مخاطب قرار است سیر زندگی یک خانواده را در بیش از یک قرن ببینید. تاریخ مدام در حال تکرار است و ما همچنان نظاره‌گر. «تجربه‌های اخیر» یک عاشقانه است. قصه نرسیدن‌ها. اینکه چشم‌هایتان را باز کنید و ببینید سال‌های زیادی از عمرتان رفته و کلی حسرت با شما مانده خیلی ترسناک است...

نمایش‌های «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» کار هادی مرزبان در تالار اصلی، «هملت پشت‌کوهی» کار ابراهیم پشت‌کوهی در تالار چهارسو، «خماری» به کارگردانی امین بهروزی در تالار قشقایی و «فریاد خاموش» محمدهادی عطایی در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه هستند.