به گزارش هنرآنلاین، نمایش «شکلات فرنگی» به نویسندگی کاظم پورمهدی از نیمه فروردین ۱۴۰۱ اجراهای عصرگاهی خود را آغاز کرده و برای مدارس، نوبت ویژه اجرای صبح در نظر گرفته است. در خلاصه داستان این نمایش کودک و نوجوان آمده است: «دختری ۹ ساله به نام سارا با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی و از طرف مدرسه در مسابقه کیک‌پزی شرکت می‌کند. او برای پختن کیک به کمک آنها نیاز دارد ولی آن دو سال‌هاست بر سر یک موضوع با هم اختلاف دارند و…»

بازیگران نمایش «شکلات فرنگی» سعید ‌ابک، مریم ‌آشوری، محمدعلی ‌حسینعلی ‌پور و هما اسدی هستند. دستیار کارگردان معصومه آرواز، طراح صحنه و دکور سینا ‌ییلاق‌بیگی، طراح نور رضا ‌خضرایی، طراح لباس زیبا موسوی و طراح پوستر و بروشور امیر ‌نجفی است. سایر عوامل عبارتند از آرش ‌لطفی آهنگساز، پرتو ‌جغتایی عکاس، روشنک ‌کریمی امور رسانه‌ و تبلیغات مجازی، ریحانه ‌مطهری و روژین ‌ستاری روابط عمومی.

مربیان و اولیا برای اجرای صبح «شکلات فرنگی» می‌توانند با شماره‌های ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ اقدام به تهیه بلیت کنند. این نمایش عصر هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جنب بوستان لاله در خیابان حجاب قدیمی‌ترین سالن اجرای تئاتر کودک و نوجوان برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان است.