گروه سینمایی هنرآنلاین: بیشتر مخاطبان مجید صالحی را به عنوان بازیگر می‌شناسند اما او در عرصه کارگردانی نیز کارنامه قابل قبولی دارد. صالحی از سال ۸۱-۸۲ با ساختن مجموعه «آشتی‌کنان» برای شبکه سه به عرصه کارگردانی ورود کرد و پس از آن با کارگردانی مجموعه کمدی «سه در چهار» در سال ۸۷ اتفاقی ویژه‌ در جذب مخاطب برای شبکه یک رقم زد. او سپس با مجموعه «موج و صخره» و تله‌فیلم‌های «میش» و «نیش» به فعالیت در تلویزیون پایان داد و با مجموعه «سال‌های دور از خانه» در شبکه نمایش خانگی و کارگردانی فیلم سینمایی «زیرنظر» با بازی رضا عطاران در سال ۹۷ به عنوان کارگردانی موفق در ژانر کمدی خود را معرفی کرد.

اکنون صالحی به نسبت چند سال قبل روزهای پرکاری را سپری می‌کند، از طرفی تجربه بازی در نقش‌های جدی همچون «برف» به کارگردانی امیرحسین عسگری و از سوی دیگر ظاهر شدن در نقش یک کشتی‌گیر عجیب در سری سوم مجموعه کمدی «ساخت ایران» به کارگردانی بهمن گودرزی. به همین دلیل شاید فرصت کارگردانی مجموعه‌ای تازه وجود نداشته باشد اما خبرها حاکی از این است که او قصد دارد با ساختن سری دوم مجموعه موفق «سه در چهار» به آنتن تلویزیون بازگردد.

صالحی به تازگی پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و به صورت تلویحی از تولید فصل دوم این سریال خبر داد. او در این پست یکی از سکانس‌های «سه در چهار» را به اشتراک گذاشت و نوشت: «یکی از سکانس‌هایی که خودم خیلی دوسش داشتم. سه در چهار ۲؟! شما دوستان جان، نظرتون چیه؟ دوست داشتید این سریال رو؟ موافقید که سری دومش ساخته بشه؟»

«سه در چهار» داستان دو باجناق و خانواده‌هایشان را روایت می‌کند که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مساله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند. بر اساس پیگیری‌ها، قرار است فصل دوم ادامه‌دهنده داستان فصل اول باشد و از زوج محمد کاسبی و مهران رجبی به عنوان بازیگران اصلی مجموعه نام برده می‌شود. باید دید بازیگران دیگر این سریال چون علی صادقی، مجید یاسر، شهره لرستانی، اشکان اشتیاق و... در سری دوم «سه در چهار» حضور خواهند داشت یا خیر.