به گزارش هنرآنلاین، نمایش «موضوع چیه؟» به طراحی آروند دشت‌آرای و کارگردانی مارین ون هولک که متن آن را صحرا رمضانیان نوشته و محمد قدس آن را تهیه کرده است در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

نمایش فوق اثر تازه‌ کمپانی فیلم و هنرهای اجرایی ویرگول است که بعد از 2 سال از شیوع ویروس کرونا و پس از اجرای موفق «بداهه» اجرا می‌شود. این نمایش حاصل کارگاه ایده تا اجرای آروند دشت‌آرای است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: موضوع چیه، اجرائیست مشارکتی، که با حضور ۹ چهره جدید بازیگری تلاش می‌کند با شیوه‌ای متفاوت آن‌ها را به دنیای حرفه‌ای اجرا معرفی کند. این اجرا صرفاً با مشارکت و دخالت تماشاچیانش تکمیل می‌شود.

آوا آکویی، ساناز باقری، پریسا درخشنده، محمد رجبی،  الهام سرشت، نجوا صاحب‌الزمانی، بهزاد کریمی، مجیر معینی، مرصاد میرغفاری (به ترتیب حروف الفبا) اجراگران این نمایش هستند.

علی کیانیان طراح صدا و موسیقی، مقداد صفری طراح نور، بهراد جوانبخت طراح گرافیک، امین یزدانی‌نژاد مدیر پروژه، ایلیا شمس مدیر تولید، سعید مومنی ویدیو ویژوال، ساناز باقری برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، کیارش مسیبی عکاس، آریان امیرخان تبلیغات، مجتبی رحامیان ساخت تیزر، فرهاد شنتیایی ساخت ویدیو، حجت یوسفی نریشن، بهرام برخورداری، محمدرضا امیری و حنا شاهدادی گروه کارگردانی در این اجرا مارین ون هولک را همراهی می‌‌کنند.

نمایش «موضوع چیه؟» از 21 فروردین 1401 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر ساعت 20 روی صحنه رفت و تا اواخر اردیبهشت به اجرای خود ادامه می‌دهد. علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.