گروه معماری هنرآنلاین: ساختمان ویلایی «کبوترخانه» سال ۱۳۸۸ در بابل اجرا شده است، خانه‌ای برای ارتباط بهتر و بیشتر انسان با طبیعت، برگرفته از الگوی کهن معماری ایرانی است؛ خانه ویلایی که فضایی را به پرندگان اختصاص داده تا تعاملی بین انسان و پرندگان شکل گیرد.

«پردیس‌خانه» نیز بنایی مسکونی در تهران با الهام از باغ‌های معلق بابل همچنین باغ تخت شیراز طراحی و ساخته شده است. این بنا طبقه طبقه است و در طبقات مختلف آن درخت، گل و گیاه طراحی شده است. روف گاردن (بام‌باغ)، لابی سراسر گیاه و درخت در طبقات و اندازه‌های مختلف از جمله عناصری هستند که در این پروژه استفاده شده‌اند.

این دو پروژه پیش از این هم جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند که از آن میان می‌توان به «A Design» به عنوان بزرگ‌ترین جایزه طراحی جهان اشاره کرد. همچنین پروژه پردیس‌خانه به عنوان پروژه نامزد Best of 2021 نشریه Design Journal نیز انتخاب شده است.

جایزه اَدِکس (Awards for Design Excellence) به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین جوایز معماری در حوزه طراحی پروژه و محصول شناخته می شود. این جایزه از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون با حمایت رسمی و ویژه پلتفرم designjournalmag.com برگزار می‌شود.

این جایزه، توسط گروهی متشکل از معماران حرفه‌ای بین‌المللی اما ناشناخته برای شرکت‌کنندگان، داوری می‌شود. جایزه اَدِکس شامل بخش‌های مختلف از جمله پروژه‌های معماری و طراحی داخلی، معماری منظر، طراحی شهری و… است.

رویداد اَدِکس هر سال از ماه ژانویه پذیرای آثار علاقه‌مندان است و نتیجه داوری آن تا ماه آوریل اعلام می‌شود (آثاری که پس از ۱۰ ژانویه ثبت شوند، در روند داوری سال بعد قرار می‌گیرند). هر یک از بخش‌ها دارای سه سطح جایزه با عناوین پلاتین، طلا و نقره است.