گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آواز گنجشک‌ها»، «اخراجی‌ها۱»، «هوانوردان»، «آشوب متحرک»، «زرد مشکی»، «آخرین هورا»، «عیالوار»، «گور به گور»، «مزرعه فمیا»، «پرستار تصادفی»، «یورش»، «تاجر دوره گرد»، «شیرها در برابر بره‌ها»، «هفت سوار دلاور»، «ارثیه وارونه»، «رسوایی‌۱»، «دیوید ممت»، «ماهی استثنایی»، «کیم مامور مخفی»، «نرودا»، «پنگوئن ببری»، «ویلی تاکسی»، «شرلوک هولمز در فرار بزرگ»، «آکیلا و مسابقه کلمات»، «بانک دار»، «عشق و مرگ»، «مسافر برنزی»، «لوفتاب» و «دوباره زندگی کن» پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» به کارگردانی مجید مجیدی جمعه ۱۹ فروردین ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم به داستان مرد ساده و میانسالی به نام کریم می‌پردازد که در یک مزرعه پرورش شترمرغ کار می‌کند. برحسب اتفاق یکی از شترمرغ‌ها از مزرعه فرار می‌کند و کریم از کار اخراج می‌شود و برای اولین بار به شهر می‌رود... .رضا ناجی، حامد آغازی، پویا صالحی، شبنم اخلاقی و کامران دهقان در فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۱» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، جمعه ۱۹ فروردین ساعت ۱۰ از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم در مورد مجید سوزوکی، فرد شرور محله است که عاشق دختر میرزا که معتمد محله بوده، شده است. وی سعی می کند که خود را موجه نشان دهد ولی هربار مشکلی پیش می‌آید که خانواده دختر متوجه دروغگویی مجید می‌شوند. مجید که به تازگی از زندان آزاد شده تصمیم می‌گیرد به جبهه برود ... . محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، کامبیز دیرباز و ارژنگ امیرفضلی در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۱» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «هوانوردان» به کارگردانی «تام هارپر»، پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی ادی ردمین، فلیسیتی جونز و تام کورتنی  آمده است: در سال ۱۸۶۲ هواشناس جیمز کلچر با امیلیا رنیس که خلبان بالن است برای ارتقاء دانش بشر درباره هوا و نیز افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز همسفر می شوند. سفر پرخطر آنها با وجود مشکلات و سختی های فراوان با موفقیت کامل به پایان می رسد و آنها نه تنها رکورد جهانی را بالاتر می برند بلکه ...

همچنین فیلم سینمایی «آشوب متحرک» به کارگردانی «داگ لیمان»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی تام هالند، دیزی ریدلی و دمیان بیچیر آمده است: در آینده ای دور سیاره ای شبیه به زمین کشف می شود و سفینه هایی از زمین که انسان ها بر آن سوار هستند به آنجا رفته و کلونی های اولیه انسانی را تشکیل می دهند. این سیاره ویژگی خاصی دارد که به همه امکان می دهد صدای ذهن و مکالمات ذهنی یکدیگر را بشنوند. در یکی از این کلونی ها مردی به نام پرنتیس قدرت را در دست می گیرد که مرد ها نمی توانند ذهن او را بخوانند ولی زن‌ها می‌توانند. او رفته رفته با همدستی کشیش، فضایی مذهبی به وجود می‌آورد و زن‌ها را عامل شیطان معرفی کرده و با همین بهانه همه زن‌های کلونی را به قتل می‌رساند. چند سال بعد تاد، که نوجوانی است که مادرش را از دست داده در می یابد که کشتی دومی از زمین به سوی این سیاره گسیل شده. در میان پیش قراولان این کشتی که با یک کشتی فضایی کوچک قرار است در سیاره فرود بیایند، دختری به نام ویولا هم عضو است. کشتی کوچک آنها دچار سانحه می شود و فقط ویولا زنده می ماند. تاد، ویولا را پیدا می کند و ...

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «زرد مشکی» به کارگردانی «کیانوش عابدی»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: سمندر دوچرخه ای است که سال ها است در سیرک کار می کند و حالا که پیرتر شده کارفرما می خواهد که جای او را با یک دوچرخه جوان ژاپنی پر کند. همین باعث می شود که حال سمندر بد شود و او را به اوراقی منتقل کنند. وروجک دوچرخه ای جوان است که دوست سمندر بوده و دنبال اوست ولی او را پیدا نمی کند. در اوراقی قسمتی به نام خندق بلا وجود دارد که دوچرخه های بی سرو پا و معتاد در آن زندگی می کنند . شازده که رئیس اوراقی است از او می خواهد هرگز به آنجا نرود. سمندر با دیدن عکسی متوجه می شود گورخرون که یکی از افراد خندق بلا پدر وروجک است. سمندر به گورخرون کمک می کند از خندق بلا نجات یابد و به شهر بازگردد و پیش پسرش وروجک باشد. از  طرفی شازده به سمندر و یکی دیگر از دوچرخه ها به نام سونامی کمک می کند تا آنجا را ترک کنند... .

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «آخرین هورا» به کارگردانی «جان فورد»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی اسپنسر تریسی، جفری هانتر و دایان فاستر خواهید دید: یک سیاستمدار سالخورده تلاش می کند برای آخرین بار در دورانی که تلویزیون نقش مهمی در بازی های سیاسی ایفا کند، به عنوان شهردار یکی از شهرهای آمریکا انتخاب شود که ...

همچنین فیلم سینمایی «عیالوار» به کارگردانی «پرویز صبری»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در جشن تولد خانم بزرگ، علی، پسربچه شیطان خانواده، سر به سر دایی اش می گذارد و کیک تولد را از بین می برد. علی توسط پدرش در اتاقی حبس می شود و روز بعد اعضای خانواده، بدون علی، عازم سفر می شوند. دایی علی و مرد دیگری، که خود را به هیأت یک مهاراجه هندی درآورده، برای سرقت اشیای قیمتی خانه خانم بزرگ نقشه کشیده اند و خالی بودن خانه فرصتی مناسب برای اجرای نقشه آنها است. اما علی هربار با ترفندی مانع سرقت آنها می شود... . زنده یاد جمشید اسماعیل خانی، گوهر خیر اندیش، زنده یاد اسماعیل داورفر و مرتضی ضرابی در فیلم سینمایی «عیالوار» هنرنمایی کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «گور به گور» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: نعمت و ماشاالله به خاطر سوءتفاهم‌هایی که بین‌شان پیش آمده، وصیتی کرده‌اند که بازماندگان آن‌ها را به دردسر انداخته است. اختلاف دو پدربزرگ بین دو خانواده ریشه دوانده و ادامه یافته تا این‌که نگار و امیرحسین نوه‌های این دو پدربزرگ به هم علاقمند می‌شوند... . زنده یاد داریوش اسدزاده، عباس امیری، علی طباطبایی، رژینا قاسم زاده، فریبا جدی کار، مهران رجبی، رضا فیاضی، محسن قاضی مرادی، پری‌ناز ایزدیار، مهوش وقاری، میثم شاهدی، الناز آبشاری و پروین میکده در این فیلم ایفای نقش‌ کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «مزرعه فمیا» به کارگردانی «کارن آرتور»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی آنجلینا جولی، دانا دلانی و آنابت گیش از این قرار است که: فمیا و جورجیا از کودکی با هم بزرگ شده‌اند. دست تقدیر آنها را از هم جدا می‌کند و هر یک به دنبال سرنوشت خود می‌روند... .

فیلم سینمایی «پرستار تصادفی» نیز به کارگردانی «ماتیاس اسچینگفر و تورستن کانس»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی ماتیاس اسچینگفر، میلان پیچال و پائولو هارتمن خواهیم دید: کلمنز کلینا مردی جوان که به خاطر مشغله کاری زیاد وقتی برای گذراندن با فرزندانش را ندارد تا اینکه به طور تصادفی مردی را به عنوان پرستار استخدام می کند که برای انتقام از وی به سراغ آنها رفته و ...

همچنین فیلم سینمایی «یورش» به کارگردانی «آجای دوگان»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی اجی دیوگن و سراب شوکلا خواهیم دید: آمی پاتنایاک یک مأمور اداره مالیات است. که با گزارشی از سوی فردی ناشناس مواجه می‌شود که مردی به نام رامشوار سینگ که سیاستمداری پر نفوذ است ثروت زیادی را در خانه اش مخفی کرده ‌است. او مجوز بازرسی خانه را می‌گیرد اما پس از بازرسی خانه ابتدا چیزی نمی‌یابد تا ...

فیلم سینمایی «تاجر دوره گرد» به کارگردانی «جورج هیکن لووپر»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی کوین اسپیسی و بری پیپر خواهید دید: جک یک لابیست معروف در کنگره آمریکاست. او با گرفتن پول از افرادی که در بعضی قوانین ذینفع هستند و پرداختن مقداری از آن به اعضاء کنگره، موجبات تصویب یا عدم تصویب بعضی لوایح قانونی را فراهم می‌کند. او کسی است که نامزدهای انتخاباتی با پرداخت رشوه به وی، منافع خود را تأمین می‌کنند. جک با پول‌هایی که به دست آورده دست به معاملات کلان میزند و در چنبره‌ای از خلاف کاری و درآمدهای نادرست گرفتار می‌آید. سرانجام او و همدستش ... .

فیلم سینمایی «شیرها در برابر بره ها» به کارگردانی «رابرت ردفورد»، پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی مایکل پنا، رابرت ردفورد و تام کروز؛ درباره جوان جمهوری خواهی به نام جاسپر اروینگ در گفت و گو با خبرنگاری حرفه ای به نام جانین رات استراتژی جدید جنگی اش را برای شکست دادن طالبان در افغانستان توضیح می دهد که ... .

فیلم سینمایی «هفت سوار دلاور» به کارگردانی «جورج مک کاون»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با بازی لی وان کلیف، استفانی پاورز، ماریت هارتلی، لوک اسکیو و پدرو آرمنداریس جونیور درباره شخصی است به نام مارشال کریس آدامز. او درخواست یکی از دوستانش برای مقابله با چپاولگری گروهی از راهزنان مکزیکی را رد می کند. اما زمانی که همسرش توسط سارقان بانک و دوستش حین دستگیری آخرین سارق کشته می شوند، او دچار عذاب وجدان شده و خود را موظف به مقابله می داند... .

فیلم سینمایی «ارثیه وارونه» به کارگردانی «دنیس میل وال»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی برنارد لی کوک، سوفی مانی کات و کریستین میلت؛ درباره برونو مردی ۶۰ ساله، ثروتمند، وکیلی موفق اما سختگیر و خشک است. روزی او با اخطار دزدگیر خانه اش مجبور به بازگشت به خانه شده و در آنجا با مردی هشتاد و چند ساله به نام فیلیکس و دختر نوجوانی به نام تارتیا مواجه می شود. فیلیکس پدر برونو است که ۵۰ سال قبل برونو و مادرش را رها کرده و هیچ اثری از خود به جا نگذاشته و مدعی است تاریتا خواهر ناتنی برونو است. تارتیا دختر دورگه است و عاشق پدر پیر خود است اما برونو که خانه اش را همچون موزه اشیا عتیفه نگه می دارد، نمی تواند رفتارهای تاریتا و فیلیکس را تحمل کند.

فیلم سینمایی «رسوایی ۱» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه ها است به علت بدهی های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته های پدرش، به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مشکلاتی می شود که ... اکبر عبدی، الناز شاکردوست، کامران تفتی، ارسلان قاسمی و محمدرضا شریفی نیا در فیلم سینمایی «رسوایی ۱» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «دیوید ممت» به کارگردانی «اسکات من»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی جین هکمن، دنی دویتو، دلروی لیندو، ربکا پیدگئون، ریکی جی و سم راکول خواهیم دید: جو و شرکایش بنا به خواستة برگمن، سردسته یک گروه مافیایی، اقدام به سرقتی بزرگ از یک جواهرفروشی می‎کنند. اما برگمن از پرداخت سهم آنها خودداری می‎کند و در عوض از جو می‎خواهد تا دست به سرقتی بسیار پر خطر بزند که ... .

فیلم سینمایی «ماهی استثنایی» به کارگردانی «کریستوفر کین»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی جو پشی و دنی گلاور خواهیم دید: جو واترز و گاس گرین، دو دوست اهل نیوجرزی هستند که علاقه شدیدی به ماهیگیری دارند، آنها برنده جایزه سفر به اورگلید برای ماهی گیری شده‌اند. اما در بین راه خلافکاری قایق و ماشین جو را می‌دزدد و اتفاقات عجیبی برای جو و گاس رخ می دهد… .

فیلم سینمایی «کیم مامور مخفی» به کارگردانی «دای مین پارک»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی سئونگ هویو، جای هایون جو و ساک هوجون آمده است: کیم سئوندال پسر جوان و بسیار باهوشی است که در جریان درگیری در یک جنگ و دست و پنجه نرم کردن با فقر به‌همراه دوست خود کلاه‌برداری و دزدی را آغاز می‌کند. او به کمک دوست خود سرقت‌های بسیار زیادی را با موفقیت انجام می‌دهد و دربار برای به دام انداختن وی جایزه‌ی بزرگی را تعیین کرده است. اما کیم به همراه دو دوست خود با روش‌های منحصر به فرد خویش پس از انجام هر عملیات آن شهر را ترک می‌کند... .

فیلم سینمایی «نرودا» به کارگردانی «مانوئل باسولتو»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی جوزه سیکا، پائولینا هارینگتون و ماکس کوروالان آمده است: پابلو نرودا شاعر معروف شیلیایی به عنوان سفیر در کشور های مختلف مشغول کار بود که در اسپانیا و کشور خودش اتفاقات سیاسی او را بیش از پیش به سمت مسائل سیاسی و گرایشات کمونیستی می کشاند. در سال ۱۹۴۵ گابریل گونزالس ویده لا با حمایت های نرودا و دوستانش به ریاست جمهوری شیلی انتخاب می شود. اما پس از مدتی نرودا در یک سخنرانی معروف عملکرد ریاست گونزالس را محکوم کرد. دولت گونزالس دستور بازداشت او را صادر کرد و ... .

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «پنگوئن ببری» به کارگردانی «دیوید الاکسبا»، پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: در قطب جنوب قانونی برای ترور پنگوئن‌ها وضع شده است. تامی و خواهرش به اکوادور سفر می‌کنند، جایی‌که بر اساس افسانه‌ها، پنگوئن جنگجو و شش نفر از افرادش در آن زندگی می‌کنند که می‌توانند آنها را نجات بدهند. پرنده‌ای به نام موریس ببری که روی بدنش راه‌های ببر دارد، به او خوش‌آمد می‌گوید و این وظیفه را به عهده می‌گیرد... .

فیلم سینمایی «ویلی تاکسی» به کارگردانی «یوسری ابد هالیم»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: ویلی یک تاکسی از رده پایین جامعه، به دنبال نبرد سخت برای نجات خاله خود  از یک کامیون ۱۸ چرخ متحرک است که مؤسس یک سندیکای لوکس ماشین است اما ...

شبکه امید

فیلم سینمایی «شرلوک هولمز در فرار بزرگ» به کارگردانی «متیو چاو»، پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی کن کای، چیانگ وانگ، مونتی کای، هیم چو، لوئیس سیو چیونگ یی یون خواهیم دید: در قرن نوزدهم مک شخصی است که به بینوایان کمک می کند و او دست به سرقت می زند و تمامی عایدی خود را صرف بی بضاعتان می کند. پلیس به شدت به دنبال اوست ولی نمی تواند او را دستگیر کند. تا اینکه شرلوک هلمز به پلیس کمک می کند و مک را در جشن تولد دخترش کتی دستگیر و به زندان می اندازند. مردم که مک را دوست دارند به شرلوک اهانت می کنند. مک در زندان با یک فرد خلافکار مقابله می کند و او را شکست می دهد و محبوبیتی به دست می آورد و بعد هم موفق به فرار می شود. شرلوک که متوجه روحیه مک شده تصمیم می گیرد که ...

فیلم سینمایی «آکیلا و مسابقه کلمات» به کارگردانی «داگ اچی سون»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی آنجلا باست، لورنس فیش بورنز و کیکه پالمر آمده است: آکیلا دختر بچه یازده‌ساله‌ی سیاه‌پوستی است که در آمریکای جنوبی زندگی می‌کند. وی زندگی سختی دارد و در واقع هیچ‌کس نیست که به او اهمیت دهد. پدرش مرده و مادرش هم از وی غافل است و اصلا وجود آکیلا برایش اهمیتی ندارد! برادرش هم جز خلافکاران خیابانی است ولی آکیلا نمی‌خواهد به این شکل به زندگی ادامه دهد. او می‌خواهد در مسابقات بین‌المللی هجی‌کردن کلمات شرکت کند و معلمش به او کمک می‌کند... .

شبکه افق

فیلم سینمایی «بانک دار» به کارگردانی «جورج نولفی»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. این فیلم با بازی ساموئل ال جکسون، نیا لانگ و نیکلاس هولت؛ داستان واقعی دو کارآفرین سیاهپوست با نام‌های برنارد گرت و جو موریس را دنبال می‌کند، که به خاطر شرایط نژادپرستانه دهه ۵۰ میلادی، مردی سفیدپوست به نام مت استاینر را استخدام می‌کنند تا مدیریت نمایشی فعالیت‌های تجاری آن‌ها را بر عهده بگیرد اما ...

فیلم سینمایی «عشق و مرگ» به کارگردانی «محمدرضا  اعلامی»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره دکتر متینی است که در سال‌های پیش از انقلاب، ابتدا جزو دانشجویان مبارز بوده اما با طرح و توطئه پدرزنش که از سران ساواک بوده، به همرزمانش خیانت کرده و از این رهگذر به زندگی مرفهی دست یافته ‌است. پس از انقلاب، همسرش به همراه خانواده خود به خارج از کشور رفته و متینی برای جبران گذشته، تمامی دارایی اش را در اختیار بیمارستان گذاشته و خود نیز تمام وقت در بیمارستانی دیگر به خدمت مشغول است. یکی از دانشجویان او که در ضمن پرستار نیز هست، شیفته شخصیت ایثارگرانه اش می‌شود و این در حالی است که نامزد پرستار، افشین، این رابطه را خیانت می‌پندارد... . جمشید هاشم پور، چنگیز وثوقی، ثریا گل محمدی، عباس جهانبخش، امیرحسین خان شهری و ماهایا پطروسیان در فیلم سینمایی «عشق و مرگ» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی جدید «مسافر برنزی» به کارگردانی «مجید وحیدیان»، پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره جهانگیر و ساسان است که برای تبادل مجسمه‌ای عتیقه و چند میلیون دلاری در کمپ گردشگری ناهارخوران حضور به هم رسانده‌اند و طی اشتباهی مجسمه را گم کرده و مجسمه به دست یکی از خانواده های مهمان می‌افتد و ... . نصرالله رادش، افشین سنگ چاپ، احمد توکلی، مجید وحیدیان، ماندانا اویسی، مرتضی عباسی، رومینا آقاجانی، مهدیار مصومی، مسعود حسینی، مریم دوستی، تارا ارژنگ، پژمان نیکومنش، علی اصغر ایزی، سینا ناطقی، مریم عبادی، داود بهرام و حامد عرب در فیلم تلویزیونی «مسافر برنزی» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی جدید «لوفتاب» به کارگردانی «بهزاد وزیری»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عزیز برومند مربی فوتبال و کارشناس تلویزیونی فوتبال است، او ۱۲ سال پیش از دختر حاج تهران خواستگاری می کند اما پدر دختر با این ازدواج مخالفت می کند و عزیز به خاطر این جواب رد، معتاد می شود و یک ازدواج ناموفق با دختر خاله اش انجام می دهد که با یک بچه منجر به جدایی می شود. عزیز حالا نا امید و سرخورده از زندگی سابقش در حال گذران زندگی است تا این که سامی تصمیم می گیرد با کمک حاج تهران بزرگ شهر یک تیم فوتبال تشکیل بدهد و عزیز مربی این تیم بشود، اما ... . حیدر رحیمی، سهراب منصوری، وفا رشیدی، محمد سلمانپور و عبدالرضا سواعدی در فیلم تلویزیونی «لوفتاب» بازی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «دوباره زندگی کن» به کارگردانی «اولیور ناکاشه»، جمعه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی فرانسوا کلوزه و عمر سی؛ قصه نویسنده ثروتمندی به نام فیلیپ است که در اثر سقوط با چتر از گردن به پایین فلج می‌شود و برای پرستاری از خود مردی به اسم دریس را استخدام می‌کند. فیلیپ تا قبل از استخدام دریس؛ مردی بداخلاق و غیرقابل تحمل بود اما با حضور دریس که شخصی است که سابقه سرقت و زندان نیز دارد زندگی و شخصیت فیلیپ متحول می‌شود و ... .